Komentář ze dne: 27.05.2006 15:17:22 Reagovat
Autor: Klainn (@)
Titulek:
Me osobne se libi napad s brozurkou KHnetu;)
|
|
Komentář ze dne: 27.05.2006 15:43:49 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re:
Tam se realizuje Seven a není to projekt, ale práce tak na 2 dny :-)
|
|
|
Komentář ze dne: 31.05.2006 23:57:46 Reagovat
Autor: CEC (@)
Titulek: 2x Re:
Z casove pohledu je o urcite nesrovnatelne s dvema diskutovanymi projekty. Nicmene vyznam to ma vysoky, protoze to muze byt jeden z nastroju jak lidi dostat k tomu, ze KHNet neni jen a pouze pripojeni do netu.
|
Komentář ze dne: 27.05.2006 15:17:57 Reagovat
Autor: Druss (@)
Titulek:
Jsem rád že můj podnět tu diskuzi rozvinul.
Na akci Z se nehlásím protože jsem ve středu (nebo čtvrtek) prohlásil určitou věc (Kernerovci a Cze vědí) a zůstanu při tom. Pro mne existují jen vybraní uživatelé a zbytek mne nezajímá když je nezajímá dění v KHnetu. Vybrané jedince mám rád :))))
|
Komentář ze dne: 27.05.2006 18:03:29 Reagovat
Autor: Prptheus (@)
Titulek: Pomoc v akci Z
Hlásím se pomohu jak koli a s čím koli budu moct. Jistě s něco najde i pro mě. Jinak nápad je to myslím super u obého. A tedy proč ne.
|
Komentář ze dne: 27.05.2006 18:05:59 Reagovat
Autor: Protheus (@)
Titulek: Oprava
Né to jsem opravdu nechtěl psát pod jinou přezdívkou, to jen ujela ruka na klávesnici hi hi.
|
Komentář ze dne: 27.05.2006 19:05:05 Reagovat
Autor: Czernobyl (@)
Titulek:
ja to klidně naplním aktualníma driverama (a budu udržovat), ale utvořit to, nato se necejtím - hlavně časově :(
|
Komentář ze dne: 27.05.2006 19:35:16 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek:
Ano, opět vývoj, který jsem předpokládal, samé nové tváře se tu hlásít o práci :-( (pro někoho, kdo to nepochopil, tento příspěvek je ironie)
|
|
Komentář ze dne: 27.05.2006 19:49:33 Reagovat
Autor: Druss (@)
Titulek: Re:
To je přesně to co jsem říkal. Tady se ti přihlásí 5 lidí ale nikdo jinej. Co třeba ti co kandidují na radního (vyjma Protheuse protože ten jedinej se nějak podílí)?
|
Komentář ze dne: 27.05.2006 19:48:25 Reagovat
Autor: Klainn (@)
Titulek:
Kdyz bude potreba tak u obou projektu mohu pomoc s designem;)
|
Komentář ze dne: 27.05.2006 22:51:59 Reagovat
Autor: Marlax (@)
Titulek:
Moment... já si to přečet až teď, takže taky něco píšu až teď - takže: sekci download bych bral, abych alespoň věděl, jaký programy se správnýmu členovi združení můžou hodit... Zlatý stránky zní taky zajímavě - uvidíme, jak budu moct pomoct.
|
Komentář ze dne: 28.05.2006 14:04:37 Reagovat
Autor: Kocour (@)
Titulek:
Taky bych rad pomohl, ale urcite ne s technickou strankou veci. Programovani at uz v jakemkoliv jazyce je mi cizi. :-(
Ale pokud pro me neco mate, co bych zvladl, tak staci dat vedet.
|
Komentář ze dne: 28.05.2006 14:29:59 Reagovat
Autor: sasa (@)
Titulek:
kdyby bylo potřeba tak bych mohl něco udělat v php, času neni moc ale dá se sehnat;-)
|
Komentář ze dne: 28.05.2006 15:28:15 Reagovat
Autor: melodic (@)
Titulek:
Ne každý je machr na programování a webdesign, proto se asi tolik lidí nehlásí. S oběma projekty souhlasím, rád se nechám do zlatých stránek zapsat, ale vytvořit něco takového je nad mé síly (jak technické, tak hlavně časové). Ale nelíbí se mi jak někteří jedinci v komentářích opakovaně napadají technicky méně zdatnou většinu společenstva. Anebo je KHnet jen pro vyvolené? Stejně je v KHnetu 80% lidí jen kvůli levnému a rychlému připojení na net.
To samé je to s pomocí a prací. Když se instalovali kabely v Masařce, napsal jsem, že klidně pomůžu.Nikdo se mi neozval a když se to udělalo, tak si zase pár vyvolených, kteří to dělali na tom trhlo slevu a vykřikovali, jak nikdo nemá zájem o spolupráci.
|
|
Komentář ze dne: 28.05.2006 15:49:00 Reagovat
Autor: Kocour (@)
Titulek: Re:
Musim s tebou docela souhlasit, ze ne kazdy ma co nabidnout. Ja sam toho taky moc neumum. To napadani taky neni koser. Ale na druhou stranu aspon projevit zajem formou komentaru, nazoru a diskusi by obcas nekdo mohl.
|
|
|
Komentář ze dne: 28.05.2006 16:54:22 Reagovat
Autor: Druss (@)
Titulek: Re: Re:
Jasně já taky nenapadám ohledně toho že se někdo nezúčastní protože to neumí, nerozumí tomu nebo např nemá čas. Mě vadí jen totální nezájem o cokoliv...např u článků je počítadlo přečtení. Je s podivem že některý články nemaj ani 570 přečtení což by mělo být protože každý by si ho měl přečíst aby měl informace. Například tenhle článek ke kterému jsou tyto komentáře...momentálně má 235 přečtení a s jednou aktualizací by to mohlo znamenat že si to přečetlo tak 117 lidí (před aktualizací a po aktualizaci znova)...To je docela smutný a to mě štve.
Jinak ZDAREC :)))))
|
|
|
|
Komentář ze dne: 28.05.2006 17:11:47 Reagovat
Autor: melodic (@)
Titulek: Re: Re: Re:
AD komentáře.
Když k něčemu nemám co říct (napsat) anebo souhlasím s jiným komentářem, který vyjádřuje i moje stanovisko, tak nebudu zabírat místo ostatním a psát něco co už je napsaný.
Anebo dejte do stanov, že číst články a reagovat na vše je povinný, přidejte k tomu morální kodex uživatele, manifest, povinnost účastnit se průvodů ... :-)
Ale to snad už nenastane.
Je to přece každého svobodné rozhodnutí na něco reagovat. Anebo vytvořte jednoduchou anketu typu souhlas/nesouhlas a ať si každý klikne a nemusí psát. Už i to by se dalo považovat za příspěvek do diskuze.
Nějak moc jsem se rozepsal, to není můj styl :-)))
|
|
Komentář ze dne: 28.05.2006 17:18:24 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re:
On taky nikdo nemyslí nikoho adresně, ale ve sdružení je 100% více lidí, kteří zvládají php než 2. Vím o více lidech, kteří to umí. Je mi jasné, že to neumí většina, ale dost lidí ve sdružení ano. Proto jsem psal, že se přihlásili opět ti samí lidé co vždy.
Do download serveru může například dávat software zadávat kdokoli (nemusí se nic umět). Je na to webové rozhraní. Sekce na software tam jsou vytvořené pro různá odvětví.
K tomu nezájmu. Když se tu psalo o tom, že koupíme game server, tak se spousta lidí vyjádřila k tomu co chtějí hrát, nyní se na serveru nic neděje.
To je taky ten nezájem. Přitom ty hry, které tam jsou přes net hraje spousta lidí v KHnetu.
To s tou čteností článků je bohužel také pravda. Lidem to šlo jabberem i mailem a čtenost je mizivá.
|
|
Komentář ze dne: 28.05.2006 17:20:28 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re:
Já to taky nenapromoval za noc, jen jsem hledal na Internetu, pár hodin to dalo, ale našel jsem software, který je free a odpovídá tomu co chceme.
|
Komentář ze dne: 28.05.2006 18:40:37 Reagovat
Autor: Fikus (www.fikusweb.xf.cz)
Titulek: Jasně
Pomůžu rád s čímkoliv, co zvládnu.
|
Komentář ze dne: 28.05.2006 21:03:25 Reagovat
Autor: Mario (@)
Titulek: Přihláška k práci
Ahoj,
já se hlasím jako programátor univerzalista :-), ale možná by to chtělo někoho jako koordinátora projektu, ale na tuhle funkci se už nehlásím. Znalosti PHP, HTML, JS a CSS mám a rád je KHNETu poskytnu, s grafikou je to ale horší.
|
|
Komentář ze dne: 28.05.2006 21:35:34 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Přihláška k práci
Grafiku zatím neřeš, vezmi si zatím na starosti zlaté stránky, zkus na to najít něco hotového, kdyžtak upravíme. Koordinaci si asi musím vzít já.
|
|
|
Komentář ze dne: 28.05.2006 22:57:11 Reagovat
Autor: Dalik (@)
Titulek: Re: Re: Přihláška k práci
mno ja bych byl pro to, udelat tym, kterej pod hlavickou khnetu aplikaci na zlaty stranky vyvine, pokud by se dal dohromady tym tak 3 - 4 lidi (2 programatori PHP + jeden na XHTML a CSS) tak by se k prvni funkcni verzi dalo dostat hodne brzo, do toho bych stopro sel ;-)
|
Komentář ze dne: 28.05.2006 22:01:46 Reagovat
Autor: jenis (@)
Titulek:
Tady se taky jedna hlásí...dle možností
|
Komentář ze dne: 29.05.2006 21:01:58 Reagovat
Autor: Spirit (@)
Titulek:
Já se hlásím na hrubou práci (tahání kabelů,apod.)Programování a podobné zbytečnosti neovládám.
|
Komentář ze dne: 31.05.2006 07:18:33 Reagovat
Autor: bloodyfox (@)
Titulek:
vzhledem k tomu, že neustále něco stahuju :))) můžu dodávat linky na zajímavé a užitečné prográmky
o programování nevím vůbec nic :(
|
Komentář ze dne: 31.05.2006 22:15:02 Reagovat
Autor: CEC (@)
Titulek: osobni nazor
Domnivam se, ze v mnoha pripadech jde skutecne o nepochopeni, ze tymy by meli tvorit vyhradene programatori a IT specialiste. Vysvetlim to na pripadu Zlatych stranek. Krome samozrejmne zcela nezbytnych programatoru, se take nekdo musi starat o databazi vlastnich kontaktu, aktualizace optimalizaci toho co se bude shromazdovat, pripadne pripravu pro ruzne prezentacni formaty. Uz jen definovani zakladniho databazoveho zaznamu je jedna z veci, na ktere se mohou podilet i mene zdatni uzivatele. Vubec sprava vlastnich dat byva znacne opomijena a pritom, prave toto rozhoduje o skutecnosti, zda se system stane dlouhodobe vyuzivanym. Prave navrh rozhodne o pripadne dalsi snadne transformovatelnosti do prostredi typu LDAP, nebo automaticky generovatelnych vizitek vCard a podobnych veci, ktere nasledne mohou prostym uzivatelum usnadnim praci se zlatymi strankami. Dobrou inspiraci muze byt cokoliv. Cim vice bude neprogramatoru na strane spravy a pripravy dat, tim vetsi sance je, ze se podari vytvorit system take uzivatelsky privetivy a o to kde predevsim pokud se ma zvysit sledovanost takove aplikace.
|
|
Komentář ze dne: 31.05.2006 22:47:48 Reagovat
Autor: Dalik (@)
Titulek: Re: osobni nazor
opet si nezklamal ;-)
tvoje nazory maj vzdycky myslenku, muzes pls pbcas prodiskutovavat na foru svoje napady? preci jenom mas vis zkusenosti z praxe a napadu doslova plnou hlavu ;-)
|