Komentář ze dne: 15.11.2006 16:00:35 Reagovat
Autor: dwori (@)
Titulek:
"fyrma Sloane" ? :))
|
|
Komentář ze dne: 15.11.2006 16:01:44 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re:
Dobré, že?
|
Komentář ze dne: 15.11.2006 16:00:56 Reagovat
Autor: Kocour (@)
Titulek:
To je teda dost hustý.
Ale na druhou stranu, negativní reklama - taky reklama.
Berme to z té lepší stránky.
|
|
Komentář ze dne: 15.11.2006 16:02:42 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re:
Minule tvrdil, že dal Dalicrosovi peníze na zaplacení netu. Samozřejmě, že je dalík nikdy neviděl.
|
Komentář ze dne: 15.11.2006 16:01:52 Reagovat
Autor: gabo (@)
Titulek:
Monty Jestli potřebuješ Pana Františka Bureše znám osobně jelikož mě učil na základní škole a nyní působí na školském úředě v Kralovicích. Ach jakl je ten svět malej
|
|
Komentář ze dne: 15.11.2006 16:03:41 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re:
Nepotřebuji, mě stačí co vím, měl jsem docela dlouhý rozhovor s p. Dufkem odtamtud.
|
|
|
Komentář ze dne: 15.11.2006 16:06:42 Reagovat
Autor: gabo (@)
Titulek: Re: Re:
dobrá a kdyby něco pocházím z tama.
|
|
Komentář ze dne: 15.11.2006 16:35:49 Reagovat
Autor: jbunka (jirka@bunka.cz)
Titulek:
Jelikoz bydlim v Kralovicich, tak jsem na tena wi-fi s p. Horakem hovoril. Nasliboval mi hory doly a kde nic, tu nic. Ani na smluvenou schuzku se nedostavil. Jelikoz pracuji ve firme, ktera dodava zelezo na Mesto Kralovice, tak budu rad v pripade potreby o vsechny podlozene informace o cinnosti p. Horaka v KHnetu. Diky za upozornrni a predejiti prus... V pripade potreby jsem ochotem poslouzit jakymkoli kontaktem na lidi na MU Kralovice.
|
|
|
Komentář ze dne: 15.11.2006 16:40:28 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re:
Jistě pochopíš, že tyto informace písemně nedáme ... buď osobně, nebo alespoň telefonicky.
Ale buď si jistý, že ten dotyčný je v KH pojem. Nevěř ničemu co poví a pokud něco kupuje, tak ať platí hned a na dřevo.
Činnost v khnetu je již zmíněná v článku. Žádná. Absolutně. Snad až na pár megabajtů přenosů do doby prvního automatického zablokování ...
|
Komentář ze dne: 15.11.2006 16:48:16 Reagovat
Autor: Klainn (@)
Titulek: kradez
p. Horak ukradl kamaradovi telefon(byl pritom zachycen na kamare)..snazil se ho prodat v jedne herne, bezuspene..kdyz jsme ho po dvou dnech chytli, tak tvrdil ze mu ten kluk ten telefon vlastne pujcil, protoze ho chtel odblokovat, kdyz jsme ho chteli vratit tak rekl, ze ho ma v byte od ktereho nema klic, protoze ho ma jeho kolega ktery je zrovna v Praze..telefonu jsme se samozrejme nedockali..
Tenhle clovek to v hlave nema absolutne v poradku...
|
Komentář ze dne: 15.11.2006 16:49:55 Reagovat
Autor: Fikus (www.fikusweb.xf.cz)
Titulek:
Tomu už chybí jenom prodat Karlštejn. Líbí se mi, je to Čech :-D
|
Komentář ze dne: 15.11.2006 16:50:16 Reagovat
Autor: Spirit (@)
Titulek:
p.Horák = známá kutnohorská fabrika na sliby, nic jiného
|
Komentář ze dne: 15.11.2006 17:41:38 Reagovat
Autor: Fíša (@)
Titulek:
Každopádně stránky má velmi povedené a lákavé, to se musí nechat :)
|
Komentář ze dne: 15.11.2006 18:06:58 Reagovat
Autor: m@r(uZz (@)
Titulek: Sliby....
Me sliboval ze kdyz mu udelam stranky bude mi platit 10 000 kč měsíčně,jelikoz prej bude zamestnanej v praze a bude mit plat 40-60tis cistyho:D:D:Dprej tam makal 2 dny
|
|
Komentář ze dne: 15.11.2006 19:23:18 Reagovat
Autor: King (@)
Titulek: Re: Sliby....
To jemi líto že i ty máš na začátku svý kariéry takovýhle zkušenosti. Horáka neznám ale o tom že nemá zdravou makovici vypovídá už jen ta částka kterou ti nabízel. Dát za web 4 až 6tinu platu je samozřejmě nesmysl. Buď nikdy nepracoval nebo je to debil. Proč by dával někomu 10K když mu je spousta lidí napíše i za míň. Vim, že v KHnetu visí docela slušný prachy a takhle se z boje neutíká i kdyby na chleba nebylo. Nevim čím je co umí ale vydělat dneska 40 K čistýho vyžaduje asi mnoho odříkání, času, zkušeností nebo inteligence. Jsem rád že se takovýhle člověk nikdy nedostal do zakládajících členů KHnetu.
|
Komentář ze dne: 15.11.2006 20:26:00 Reagovat
Autor: Capi (@)
Titulek:
Nojo, Zdenek Horák alias Čočkin - spousta lidi by mohla vypravet. Tenhle clovek uz toho ma za sebou fakt hodne a nejen sliby a spoustu kecu. Je s podivem, ze se neboji v K. Hore vubec ukazat.
|
|
Komentář ze dne: 15.11.2006 22:47:14 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re:
No a pročpak je asi v Kralovicích: :-D
|
Komentář ze dne: 15.11.2006 21:04:19 Reagovat
Autor: m@r(uZz (@)
Titulek:
Jako kdyz rekne "Dobry den" tak se podivejte jestli neprsi.Hlavne mu nic neodsouhlasit a ani srandu si znej nedelat protoze on je fakt nemoznej.Jednou sem mu zesrandy rek ze ho kamos sveze a pak sme se ho nemuhli zbavit a skoncilo to ze rek vtip o zajicovi jak se nemuze dostat do kramu, pak se pokousel nasilne nastoupit do auta a pak sme ho museli poslat...na autobus...O jeho demenci by se mohla napsat odborna literatura
|
Komentář ze dne: 16.11.2006 08:28:24 Reagovat
Autor: king (@)
Titulek:
V provoznim řádu mu uteklo jedno KHnet.info jinak se snažil všechno změnit na ten svůj virtuální podnik kralovice.net
|
Komentář ze dne: 16.11.2006 09:58:34 Reagovat
Autor: dufek (dufek@pc-site.cz)
Titulek: diky
Diky za tento clanek (Montymu) i komentare. Jsem rad, ze se toho podvodnika povedlo odhalit dostatecne vcas nez napachal nejakou znatelnou skodu. Vcera mi psal ze uz ma 18 lidi do sdruzeni, takze je minimalne 18 lidi v Kralovicich, ktery uz mu uverily a sverili mu minimalne 200,- v hotovosti jako clensky prispevek... celkem jich lituju. Holt lidska hloupost je bezbreha a lidi se nechaj ukecat nesmyslnejma terminama, ktere neznaji... :"(
P.S. Urcite uz mate doma AP na 10GHz technologii, protoze mi "tady" v Kralovicich, na tom budeme mit celou sit. :P
|
|
Komentář ze dne: 16.11.2006 10:42:08 Reagovat
Autor: King (@)
Titulek: Re: diky
To je nám všem líto že takovýhle člověk přišel od nás. U nás stejně dlouho členem nebyl a ještě k tomu ne zakládajícím. Členské číslo měl něco okolo 700 tudíž byl až sedmistý........ člen. Ať vám to tam dobře dopadne.
PS: Jestli řikal že to rozjede jako s KHnetem tak asi mluvil pravdu jen ho špatně chápeme. Nadělá dluhy a zmizí :-)
|
|
|
Komentář ze dne: 16.11.2006 10:47:05 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: diky
Ajo, takhle varianta mě nenapadla, ale je úplně přesná a trefná.
King uhodil hlavičkou na hřebíček :-)
|
|
Komentář ze dne: 16.11.2006 10:46:06 Reagovat
Autor: monty (@)
Titulek: Re: diky
Jo náš milý snake, alias čočkin alias žofre bude brzo známý i v Kralovicích.
Ty lidi už ty peníze nikdy neuvidí, bohužel.
On opravdu nezná pojmy, jinak by věděl, že AP na 10 GHz neexistuje a jeden spoj v pásmu 10 GHz stojí od 100000 Kč výše, na to mu 18*200 stačit nebude.
|
|
|
Komentář ze dne: 16.11.2006 11:10:25 Reagovat
Autor: King (@)
Titulek: Re: Re: diky
Prosím až do něj budete v Kralovicích kopat tak zavolejte moje číslo je 774276984 já si chci taky kopnout. Provolanou částku Vám rád uhradím nebo za KHnet seženem autobus a podle ohlasů vidim, že by se připojilo více lidí.
|
Komentář ze dne: 16.11.2006 11:02:18 Reagovat
Autor: protheus (@)
Titulek:
Já jen ntuším jak tekovéhle hovádko mohlo dožít roku 2006, to co kde všude nasliboval je přímo otřesné. To je přesně ten člověk co dovede veškeré své problémy hodit na druhou osobu a osočit ji a je schopen to udělat i za tu cenu, že to tomu dotyčnému ublíží nebo ho to dokonce poškodí no hrůza a děs. Jen lituju těch lidi co mu už uvěřily.
|
Komentář ze dne: 16.11.2006 14:13:32 Reagovat
Autor: m@r(uZz (@)
Titulek:
Slysel sem jak platil v PCherne...Ukrad odemu z kasy penize a pak mu to dal ze plati...
|
Komentář ze dne: 16.11.2006 15:44:47 Reagovat
Autor: ode (ode@pcherna.com)
Titulek:
Tak teda abych se neřeklo také něco přidám.. Takže milej snake neboli jofre měl obrovské plány z mojí hernou prej když mu nechám 50% tak on udělá reklamu a mne to bude vynášet měsíčně 400tis čistého :)) pak přisel stým ze to odemne koupi samozřejmě že neměl peníze ale že prý má 3 uvery a děla v Praze v telekomunikacích kde má nástupní plat 40tis čistého a po třech mesicich 65tis čistého samozřejmě mu to tam nevyhovovalo tak po tejdnu odešel a nastoupil do firmy alzasoft kde děla prej šéfa a má 60 zaměstnanců podsebou a vydělává měsíčně 80tis čistého. no ale abych se vrátil kte herně takže peníze nemněl ale přitom podepsal už smlouvu s jednou slečnou že bude zaměstnaná v pcherne a bude dostávat 5tis + 20% z měsíčního obratu slečna samozřejmě přišla na začátku měsíce a chtěla zahájit pracovní poměr jenže docela se divila když zjistila že Zdeněk horák není majitel ale já. Pak obědnal presovač do herny samozřejmě o ničem sem nevěděl takže sem se docela divil když sem se to dozvěděl. Po těchto problémech se vypařil na měsíc údajně do Prahy kde údajně začal hrát automaty a prohrál mnoho peněz toto mi zdélila jeho máma s tátou který mne byli navštívit a omluvily se za syna abych podotkl má hodny rodičce a starostlivé vůbec jim to nezávidím co jim provádí. Samozřejmě nás snake se po měsíci objevil a že prý nemá peníze tak že mu to prej mam pronajmout a že by podnikal na mojí živnost samozřejmě nic takového nepřipadá v úvahu. Pak začal mi tu nabízet že prý dobiji kupony nabízel to tu každému až najednou přiběhl řidič autobusu vletěl mi do herny a začal vyvádět kde je majitel horák že mu dal peníze a že prý mu dobije kupon a že nic nedobyl a zpenězma zmizel ale že mu řekl že prý tady vlastní pchernu takže samozřejmě sem ho uvedl do obrazu že nic takového nevlastní že majitel sem jenom já a dal sem mu kontakt na rodinu horáku. samozřejmě do dneska peníze nedostal a já sem odnej také neviděl ani korunu jinak bylo toho eště mnohem víc prodával mobily řetízky atd. ale to by se už musela sepsat kniha kluci z Hollywoodu by možná otom natočily pěknej film.
|
|
Komentář ze dne: 16.11.2006 16:20:57 Reagovat
Autor: King (@)
Titulek: Re:
A pak že se v Hoře nic neděje :-) No tak to je hustýýý
|
Komentář ze dne: 16.11.2006 16:37:52 Reagovat
Autor: Seven (@)
Titulek:
Člověku by ho bylo až skoro líto... podle mě je to už diagnóza (porucha osobnosti + bájná lhavost možná), ale dostaňte k psychiatrovi dospělýho chlapa, který naprosto netuší, že má nějaký problém...
|
|
Komentář ze dne: 16.11.2006 21:33:53 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re:
Nejhorší je, že to pak padne na celou rodinu i když za to nemůžou
|
Komentář ze dne: 16.11.2006 16:51:26 Reagovat
Autor: Alt (@)
Titulek: LoooL
LOOOOL.....FAKT ROFL...co dodat :D
|
Komentář ze dne: 16.11.2006 18:51:39 Reagovat
Autor: joesek (@)
Titulek:
hele to už je na jednoho člověka už fakt nák podezřele moc...
neni nekde fotka toho trotla? docela me zajímá jak vyzerá, jesi sem ho nekde nedejbůh nepotkal.
|
|
Komentář ze dne: 16.11.2006 19:09:37 Reagovat
Autor: Klainn (@)
Titulek: FOTO
|
|
|
Komentář ze dne: 17.11.2006 11:25:38 Reagovat
Autor: pna (@)
Titulek: Re: FOTO
Jéééé tohodle vola znám. Když jsem jednou seděl v kadeřnictví u pani Kollnerový, tak ho stříhala a on jí zasvěcoval do tajů podnikání. Tahal si nehorázným způsobem triko, jak dokáže omezit daně tak, že mu ještě stát zaplatí a nabízel se, že jí bude dělat daňovýho poradce. Asi ho znala, protože mu to nebrala a když do toho začal montovat svýho tátu, tak mu jenom poradila, ať tátu vynechá, nebo ho ještě přivede do maléru.
Ale jinak to byla dobrá komedie. Aspoň mi to čekání, než přijdu na řadu, docela uteklo. Když se mě to netýká, tak mohu konstatovat, že je to docela komická figurka. Akorát nechápu, že mu někdo na něco skočí. Vždyť je to maňas od pohledu.
|
Komentář ze dne: 17.11.2006 06:29:46 Reagovat
Autor: King (@)
Titulek: snake
Působí to na mě celý jako že rodiče ho ještě kryjí nebo omlouvají. Není to možná pravda ale působí to tak. Seven má pravdu, že by se měl jít léčít takových lží a podvodů snad na jednoho člověka je trochu moc. Lituju rodičů protože jestli za něj budou stále něco platit tak to jednou nedopadne dobře a na velkej průser si už v Kralovicích založil a to hodně velkej.
|
|
Komentář ze dne: 18.11.2006 19:37:01 Reagovat
Autor: Seven (@)
Titulek: Re: snake
Kdybys měl takové dítě, tak taky budeš mít snahu ho trochu omlouvat. Pro rodiče je to hodně nezáviděníhodná situace... v podstatě jsou v pasti.
|
Komentář ze dne: 17.11.2006 11:47:19 Reagovat
Autor: (@)
Titulek:
snakea znám ....dobrej debílek......asi třikrát mi nabízel práci v pc herně odehnal.......co dodat looool
|
|
Komentář ze dne: 17.11.2006 13:20:53 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re:
Přišlo z počítače ruzena.khnet.info - Úmonín
|
Komentář ze dne: 17.11.2006 12:57:51 Reagovat
Autor: crazy (@)
Titulek:
jo pán záchodů to je on.....rofl
|
Komentář ze dne: 17.11.2006 13:50:30 Reagovat
Autor: Dalik (@)
Titulek: ...
Podle mne uz je uplne zbytecny to nejak dal resit, sdruzeni se k tomu vyjadrilo, cela vec se korektne uzavrela. Bylo toho uz receno dost, vic uz neni potreba, tak navrhuju tohle tema skoncit.
|
Komentář ze dne: 17.11.2006 14:26:48 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek:
Prý mi Snake vzkazuje, že na mě v pondělí podá žalobu, když článek nestáhnu.
By mě zajímalo za co, nic špatného jsem nenapsal.
|
|
Komentář ze dne: 17.11.2006 14:27:15 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re:
Jo zapomněl jsem, podá ji, když nestáhnu článek.
|
|
|
Komentář ze dne: 17.11.2006 16:07:40 Reagovat
Autor: Kocour (@)
Titulek: Re: Re:
Spíš by to šlo naopak. Podat na něj žalobu za pošpinění a urážku sdružení KHNET. A za pokus o podvod. Nebo rovnou podvod.
|
|
|
Komentář ze dne: 17.11.2006 20:30:06 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re:
Spíš za zneužití dokumentů KHnetu.
|
|
Komentář ze dne: 17.11.2006 22:20:49 Reagovat
Autor: Protheus (@)
Titulek: Re:
Ať to zkusí pak se do toho vložím já a rozneseme ho na kusy blba jednoho. Jak za zneužití našich dokumentů tak i za jiné jeho keci co roznáší hovádko jedno.
|
Komentář ze dne: 17.11.2006 22:22:50 Reagovat
Autor: gigous (@)
Titulek:
No, a pak že nejhorší člen jsem já... :-)))
|
Komentář ze dne: 18.11.2006 18:46:31 Reagovat
Autor: King (@)
Titulek: Horákovi
Takže Horáku jestli bude mít někdo problém tak to budeš asi ty. Moc nevyhrožuj protože kamarády máme všichni. Jestli se to bude opakovat tak budeš mít co dělat se mnou a mýma kámošema z Pardubic - je jich asi 40 a nic jim není cizí. Představ si že za zlomení ruky chtějí pouhé 2000 a na tohle peněz litovat nikdy nebudu. Neber to jako vyhrožování pouze jako upozornění. Vlastně stejné jaké si řekl ty. Si u mě normální sráč a lhář. Takže pokud se dozvím že se někomu cokoliv stalo tak na to dojde.
PS: Až budeš podávat to trestní oznámení tak na mě nezapomeň a taky si uvědom, že nejsem jedinej proti tobě a jsou tu taky lidé kterým dlužíš peníze. Kdyby na tebe Ode nebo kdokoliv další podal trestní oznámení tak na tom budeš mnohem hůř.
Prosím adminy aby tenhle komentář nesmázli - stojím si za ním.
|
|
Komentář ze dne: 18.11.2006 19:34:33 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Horákovi
Kingu, tohle snad ne.
|
|
|
Komentář ze dne: 18.11.2006 21:57:57 Reagovat
Autor: gigous (@)
Titulek: Re: Re: Horákovi
Ahoj Monty, doufám, že lidé s takovýmhle morálním profilem nezastávají žádné vysoké funkce v našem sdružení?
|
|
Komentář ze dne: 18.11.2006 21:02:39 Reagovat
Autor: Fikus (www.fikusweb.xf.cz)
Titulek: Re: Horákovi
Tak s tímhle prohlášením bych byl velice opatrný, je to jednoznačné vyhrožování, které je právně postižitelné.
Preferoval bych, aby KHnet podal žalobu na pana Horáka, který zákon překročil a neřešil se tenhle delikt formou místy vulgární webové diskuze, která stejně k cíli nepovede. Rozsudkem by se zajistilo, že se problém nebude opakovat.
|
|
|
Komentář ze dne: 18.11.2006 21:24:20 Reagovat
Autor: marvel
Titulek: Re: Re: Horákovi
Ale fildo, nějakej chytrej na svůj věk ne? Myslím si, že s dementem, jako je Horák se nemá cenu soudit kvůli opsání stanov, i když pravděpodobně by khnet uspěl...
|
|
|
|
Komentář ze dne: 18.11.2006 21:33:17 Reagovat
Autor: Fikus (www.fikusweb.xf.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Horákovi
Pokud by uspěl, není důvod do toho nejít. Stačí to vzít uplně jednoduše- pošpinění dobrého jména KHnetu=>ušlý zisk=>chceme náhradu tolik a tolik. Jednoduchá rovnice.
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 18.11.2006 22:16:31 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Horákovi
Jaký ušlý zisk u neziskové organizace?
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 18.11.2006 22:59:58 Reagovat
Autor: Fikus (www.fikusweb.xf.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Horákovi
Výborný postřeh. :-)
Co třeba finanční kompenzace za poškození reputace? To, že je KHnet neziskovka přece neznamená, že nemá nárok na odškodnění- je to přece právnická osoba, jako každá jiná.
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 19.11.2006 13:19:38 Reagovat
Autor: marvel (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Horákovi
Tim, ze prohlasil, ze je zakladajici clen preci dobre jmeno nutne poskodit nemusel, i kdyz vsichni asi vime, co je zac. Mozna bys mel te hry na pravnika nechat...
|
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 19.11.2006 14:53:03 Reagovat
Autor: Fikus (www.fikusweb.xf.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Horákovi
Nehraju si na právníka, ale dávám si dohromady dvě a dvě a hledám i jiné řešení, než navrhované lámání nohou, které nepovažuji za správný návrh.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 19.11.2006 18:08:31 Reagovat
Autor: Lucas (despy@centrum.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Horákovi
Filipe nektery veci bych bejt tebou takhle moc neresil.. nevim jestli ho znas, ale cizi nazory bych nenapadal. Vim ze te pravo zajima, ale jestli alespon trochu vic, tak vis, ze v nasem pravnim systemu se daleko s absolutni cesti nedostanes.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.11.2006 20:44:34 Reagovat
Autor: marvel (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Horákovi
Potom by mě zajímalo, proč ty řešení hledáš. Udělal ti ten člověk něco nebo jsi člen khnetu? A to lámání končetin přece nebereš vážně, že ne, tak proč se v tom tak vrtáš?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.11.2006 21:19:35 Reagovat
Autor: Fikus (www.fikusweb.xf.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Horákovi
Jsem člen KHnetu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 21.11.2006 19:02:00 Reagovat
Autor: marvel (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Horákovi
Tak si v pokojíčku vykliď stůl a můžeš si hrát na soud. Pozvi si Horáka, třeba příjde, praštěnej je na to dost
|
|
|
Komentář ze dne: 19.11.2006 08:13:23 Reagovat
Autor: King (@)
Titulek: Re: Re: Horákovi
Podívej Horák vyhrožoval jako první a to neurčitým způsobem. Kdyby napsal že ho dá k soudu tak je to jasný ale takhle ? Jasně sem do toho komentáře napsal aby to nebral jako výhružku ale jen jako upozornění aby si dal pozor pokud on něco udělá. Za tohle mě nečeká žádný právní postih protože on vyhrožoval první a odemě to bylo jen upozornění. Jinak sem klidně napíšu svoji adresu a přiznávám se že komentáře sem psal.
Gigouši jako King se necítím a ty by si zase mohl mít trochu pochopení pro jednání v afektu a důsledněji číst. Nekoukat na problém jen svým pohledem ale vzít to trochu s nadhledem nebo širším pohledem. Jestli to pochopíš bude to zázrak.
|
|
Komentář ze dne: 18.11.2006 21:54:25 Reagovat
Autor: gigous (@)
Titulek: Re: Horákovi
Takže Horáku, asi máš problém. King je opravdu king (teda aspoň si to myslí :-)), je to takovej hajzl co se neštítí ničeho, sám by si netroufl, ale má 40 kamarádů co ti nabančí a ještě za peníze (pěkní kamarádi), takže fakt se nad sebou zamysli.
|
|
|
Komentář ze dne: 18.11.2006 23:27:03 Reagovat
Autor: xxsawer (@)
Titulek: Re: Re: Horákovi
Ha ha ha tak ted si me rozesmal, ty budes asi Horakuv bracha :))
|
|
|
Komentář ze dne: 19.11.2006 07:44:51 Reagovat
Autor: King (@)
Titulek: Re: Re: Horákovi
Abych se k tomu taky nejak vyjádřil. V KHnetu naštěstí nezastávám žádnou funkci. Nebojím se Horáka a svůj komentář sem psal trochu v afektu. Dokáže mě rozčílit že si ještě dovoluje napadat KHnet a vyhrožovat nějakou neurčitou likvidací Montymu. Horákovi jen chci ukázat aby se uklidnil a věřím, že kdyby se normálně omluvil tak by byl celej článek možná smazán. Za svý kamarády se nestavim z důvodu, že bych se ho bál to určitě ne.
Jinak sem takovej pes kterej štěká ale nekouše.
|
|
|
Komentář ze dne: 19.11.2006 07:50:26 Reagovat
Autor: King (@)
Titulek: Re: Re: Horákovi
Toho hajzla si od tebe budu pamatovat přestože mě člověk od tvé profese a inteligence nemůže urazit a ani neurazí. Možná bych to bral kdyby to napsal někdo z lidí kteří mají trochu rozum s občasným výpadkem ale od tebe?
|
|
Komentář ze dne: 19.11.2006 19:25:25 Reagovat
Autor: Spirit (@)
Titulek: Re: Horákovi
No Kingu, myslím si, že sis měl před napsáním tohoto příspěvku napočítat aspoň do dvaceti a nepsat v afektu, protože to cos vypotil je docela slušně právně napadnutelný. Chápu, že tě Horák naštval ale takhle veřejně vyhrožovat je dost nebezpečný.
|
Komentář ze dne: 18.11.2006 22:17:15 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek:
Nemohli byste toho nechat? Takového napadání.
|
|
Komentář ze dne: 18.11.2006 22:29:15 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re:
Prohlášení "redakce" a rady sdružení: všechny příspěvky (až na tento) vyjadřují pouze názor autora a nikoho jiného. IP adresa počítače je dohledatelná.
A můj soukromý názor:
Pokud si chcete dát "do dr...", můžete. Ale beze mne! Chtěl bych, aby naše sdružení byl spolek kamarádů ... slušných, zdvořilých a inteligentních lidí. Asi chci moc ...
|
|
|
Komentář ze dne: 19.11.2006 13:17:44 Reagovat
Autor: marvel (@)
Titulek: Re: Re:
internet by měl být přeci anonymní, tak naco hned připomínat dohledatelnost IP adresy...
|
|
|
|
Komentář ze dne: 19.11.2006 13:35:54 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: Re:
No myslím, že se pleteš, Internet nikdy nebyl a bohužel nebude anonymní.
Když přijde soudní příkaz, tak tu adresu vydat musíš
|
Komentář ze dne: 19.11.2006 00:31:43 Reagovat
Autor: Dalik (@)
Titulek: ...
Jak uz sem psal driv, je to podle mne zbytecny dal resit a napadat se. Zdenda Horak zalobu podle mne na 95% nepoda, a pokud ano, tak bych se tim zabyval az pak. Vzajemny napadani a vyhrozovani na internetu mi prijde zbytecny, jsme preci jenom rozumny lidi. Ja bych byl pro jednu velkou tlustou caru a nechat to uz konecne plavat. V tomhle se plne shodnu s Ludvou...
|
Komentář ze dne: 19.11.2006 12:52:15 Reagovat
Autor: joesek (@)
Titulek:
jojo asi nema cenu to tu dal řešit akorat se všichni naserete...:)
ale jeden zavěr z toho pro mě přeci jen plyne a to je to, že tyhlety případy jsou přesně ta rizika honby khnetu za novými uživateli za každou cenu-jakoby bereme uplně každého že? což na jednu stranu je dobre. na stranu druhou je tu krasně vidět čeho jsou lidé u nás schopni...myslim že už davno neni khnet to co bejval...
|
|
Komentář ze dne: 19.11.2006 13:34:25 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re:
Nebo je to taky názor, já net mám a to mi stačí, ostatní net mít nemusí.
|
|
Komentář ze dne: 20.11.2006 00:14:41 Reagovat
Autor: Czernobyl (@)
Titulek: Re:
Sakra Pepčo tos nevychytal ... KHnet je přesně to co bejval. Tuna času "pomocníků" a adminů (cca "5" a 4) :/
A vo tom žadná, že každého neberem -> ty bys zaplatil vstupák, když nemáš signál?
PS: ja jsem pro měsíční stagnaci. ale ten nápor pak ... pomůžeš s ním? nebo rozhodneš kdo se bude moct připojit a kdo ne?
|
Komentář ze dne: 19.11.2006 12:57:10 Reagovat
Autor: Zemiccc (@)
Titulek: :)
Potřást Horákovy rukou a do očí mu oznámit že je to idiot. sem také jedna z obětí také mi nabízel práci v pcherně.. říkal že od Ledna bude ta herna jeho a že dostanu měsíčně 5000kč + nějaké to procento ze zisku .. :D
|
Komentář ze dne: 19.11.2006 14:31:40 Reagovat
Autor: snake (@)
Titulek: Re:
Díky Montymu za dotažení Věci do konce a omluvu Díky za vše a ty žblepty si nechte a aspon nemelte nesmysli
|
|
Komentář ze dne: 19.11.2006 16:30:03 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re:
No, dost lidí napsalo svojí zkušenost s tebou.
PS: Nesmysly jsou s Y a firma s I :-D
|
|
Komentář ze dne: 19.11.2006 17:21:35 Reagovat
Autor: xxsawer (@)
Titulek: Re: Re:
Za jakou omluvu?????????
|
|
Komentář ze dne: 19.11.2006 23:05:00 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re:
Hele, lidi se mě pta, za co jsem se ti omluvil, taky by mě to docela zajímalo.
|
|
|
Komentář ze dne: 19.11.2006 23:10:21 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: Re:
Lidi se mě ptaj...
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.11.2006 01:11:38 Reagovat
Autor: Seven (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
Nešťourej do toho a buď rád, že je spokojenej, had se nažral a koza zůstala celá :)
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.11.2006 09:05:32 Reagovat
Autor: protheus (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
Ta bych to zase neviděl, monty se rozhodně nemá za co omlouvat.
Myslím, že když by se měl někdo omluvit, tak rozhodně né monty. :)
|
|
Komentář ze dne: 20.11.2006 20:47:48 Reagovat
Autor: marvel (@)
Titulek: Re: Re:
Inteligence houpacího koníčka.
|
Komentář ze dne: 21.11.2006 16:34:34 Reagovat
Autor: James alias maslo100 (maslo100@seznam.cz)
Titulek: náš nedostižný
tak jak to tady čtu. tak je zdeněk horák velice oblíbená osoda a nedostižný podikatel ve všech odvětvích. jeho pracovní rozsah je natolik rozsáhlí, že mužu děkovat bohu, že nepodniká ve stavebnictví. jinak bych si s takouvou konkurencí neviďál ani na slanou vodu. je klika, že zdněk horák je zakládajícím členem KHnetu, protože jinak by ho roznesl na kopitech.
no a teď bez ironie:
podle mě je snake naprosto krátkozraký, nevidí si do huby, prostě si neuvědomuje, že v našem maloměstě se všechno každý dozví. a hlavně je to strašná vtěrka. mohl bych dlouhosáhle vyprávět ja mu není blbí si ke mě v hopdodě přisednout, když sedím sám se slečlou a jak následně oxiduje, atd...
nic mémě si taky neodpustím jednu příhodu.
bylo nebylo čekal jsem na autobus na autobusovém nádračí, který mě měl odvés domů do mé vesničky přítoky a pak dále pokračovat na prahu. když tu v dálce jsem ho uviděl, doufal jsem že jsde o omyl, ale ne. byl to on a při mé smůle jel do prahy. jel nakupovat notebooky, během cesty mi stihl říct, jak od října bude vlastit Pc hernu a nabízel mi výhodnou koupi mobilu, pro mě speciláně na splátky. při mojí zmínce na otazku, jak se mám, zjistil, že pracuji v praze a tak neopoměl mi nabýdnout pronájem bytu snad 2+1 cca za 4000,- měsíčně, ale že už tam má další dvě nájemnice. už vidím jak by holky čučeli, až bych se tam navezl. no prostě není nad dobrého "kamaráda" co to má v hlavě v pořádku. diky bohu nekonečná cesta se zdeňkem horákem byla u konce. vyskočím z autobusu a jdu domu. při mé smůle si stihl všimnou baráku kde bydlím. a drudý den u mě zvonil jako největší kamarád že prý potřebuje někam odvést. narozdíl ode mě, on měl kliku, tou dodou jsem byl mimo kutnou horu, protože za to, že ho to napadlo mě jít otravovat domů bych ho asi trochu poupravil.
pro ty čtenáře, ktiří si nestihli všimnou. tak ho nesnášim pro jeho lži, lži, dluží kam se podívá a abych nezapoměl tak ještě lži.
|
|
Komentář ze dne: 21.11.2006 17:45:15 Reagovat
Autor: king (@)
Titulek: Re: náš nedostižný
Informace pro všechny. Nebudu psát konkrétně ani nechci . Bylo mi sdělěna určitá informace přímo z Kralovic. Jestli se tato informace potvrdí tak budete všichni koukat protože to co vyved předčí všechny vaše zkušenosti s ním.
|
|
|
Komentář ze dne: 21.11.2006 23:23:20 Reagovat
Autor: Spirit (@)
Titulek: Re: Re: náš nedostižný
Nenapínej nás. :)
|
|
|
|
Komentář ze dne: 21.11.2006 23:31:37 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: Re: náš nedostižný
Já to vím taky, ale nemáme ani souhlas toho kdo to poskytl a ani se zatím neví, jestli je to opravdu tak, jak si myslí.
|
Komentář ze dne: 22.11.2006 19:59:09 Reagovat
Autor: johnnycage (johnnycage@khnet.info)
Titulek:
Ono to Monty uz nema asi smysl sem neco psat, kazdy sme si udelali obrazek o tom jaky je snake. Ja vidm jen jedno reseni, sebrat mu obcanku, roztrhat a poslat ho do gronska. Tam snad nebude delat takove P.......
|
Komentář ze dne: 23.11.2006 11:13:01 Reagovat
Autor: martynek.cz(prochy) (martynek.cz@seznam.cz)
Titulek: :)
nepřečetl sem to celé...ale povim vám tuto :)
Jel sem s panem (ani meno nevim, kulhá :)) Horákem v buse z Plzně...a přisedl si...a začal se ptát..stli nejsem z Kralovic..já že jo...a stli sem neslyšel o tom, že zakládá v Kra sdružení ohledně new and fast pripojení na net :) Já že NE...a tak začal vyprávět svůj příběh..." No víš, já sem z Kutné Hory a mam tam 2 internetové kavárny,víš?" "nevim:)" "No a tu v Kra chci taky jednu otevřít v Kracenu...no a navíc chci tu pro Vás vybudovat int. síť...No hele..mam v tuté oblasti velké zkušenosti..jo..Prachy beru velký..jen tu v Kralovicích chci rozject to co mam v KH..." "No, stli máš takový podniky a máš takový velký prachy..tak proč jedeš "sockou" (busem) do Kra? No víš já mam 7dmičkového stříbrného bavoráčka..ale víš..on s nim jezdí furt kamarád :))" Dobře...kdybych treba nahodou chtel slyset neco více..dáš mi číslo?" " No, víš...já telefon ted nemam...ztratil sem ho..před týdnem ( a to má miliony..a nemuze si koupit alespon do týdne koupit novej:),pak se vyklubalo, ze ten "svuj" bo "ukradenej" dal do Zastavárny v Kra,aby mel prachy na "socku" :))...mno príbeh byl mnohem zajímavější...ale i to my stačilo..abych tu schůzku z autobusu vydejchal :)..prostě...smíchu hafo...jináč...ted je pan POHADKAR k zastizení na čísle: 327516720 :) Jináč....je na pěst...ale musel by si sundat ty brejle....páč brejláčí se nemlátí :))
|
Komentář ze dne: 24.11.2006 16:52:18 Reagovat
Autor: martynek.cz (@)
Titulek:
jo a jeste..jak vypadal...jak hastroš :)..prostě socka největší...ale co..nasmál sem se..a směju se i ted, kdyz vim, ze mu 18lidí naletelo..:)
|
|
Komentář ze dne: 25.11.2006 05:30:52 Reagovat
Autor: King (@)
Titulek: Re:
Ono to moc k smíchu není. Radost z cizího neštěstí holt není čechům cizí. Těch 18 lidí nebylo posledních
|
Komentář ze dne: 26.11.2006 11:47:48 Reagovat
Autor: martynek.cz (@)
Titulek:
jako sry..ale dle me to k smichu je...kdyz je tu prave jeste plno lidi...co takhle slepě věří...je to k smíchu, ale zároven i k pláči...
|
|
Komentář ze dne: 26.11.2006 17:13:54 Reagovat
Autor: Klainn (@)
Titulek: Re:
Nerikal bych tomu slepe vereni, proste chteli net a myslim si ze po Kralovicich se rozkriklo ze on ho bude poskytovat(jeste predtim nez zjistili co to je zac) ... tak mu proste kazdy tu zalohu dal....
|
|
Komentář ze dne: 26.11.2006 17:15:48 Reagovat
Autor: Kocour (@)
Titulek: Re:
Je to opravdu k smíchu pokud víš co je zač. Ale pokud ho neznáš, tak je to k pláči. Člověk snadno naletí podvodníkovi pokud ho nezná. Ty jsi měl to "štěstí", že jsi ho načapal na vlastní žvásty. Ale co ostatní? Když k tobě přijdu a naslibuju ti hory doly a dám si bacha na hubu a na vystupování, tak mám taky velikou šanci že mi naletíš. Ale já bych na to neměl žaludek. Není problém vystupovat slušně a seriózně a někoho nalákat. Těch co mu nalítli je mi líto.
|
Komentář ze dne: 27.11.2006 10:16:40 Reagovat
Autor: xxsawer (@)
Titulek: Nova soutez :)
Navrhoval bych k vanocni soutezi pridat jeste jednu a to odhad kdy se Snake dostane do basy :))
|
|
Komentář ze dne: 27.11.2006 17:24:05 Reagovat
Autor: King (@)
Titulek: Re: Nova soutez :)
To si trochu zaspal :-)
|
|
|
Komentář ze dne: 27.11.2006 18:44:58 Reagovat
Autor: Klainn (@)
Titulek: Re: Re: Nova soutez :)
Tim chces rict ze uz tam je??:D :D
|
Komentář ze dne: 27.11.2006 19:28:19 Reagovat
Autor: protheus (@)
Titulek:
No ještě né "bohužel" ještě jsem ho viděl v nedělu doma, ale nebude to dlouho trvat a půjde nebojte.
|
|
Komentář ze dne: 27.11.2006 22:40:00 Reagovat
Autor: Kocour (@)
Titulek: Re:
Proč máš to bohužel v úvozovkách? To má být ironie? Teda to jsi mě zklamal. Kdyby jsi napsal v těch úvozovkách bohudík, tak bych to bral.
Jinak tyhle komentáře se docela zajímavě vyvýjejí. Od rozhořčených jsme se dostaly na krásná vánoční přáníčka! ;)
|
|
|
Komentář ze dne: 28.11.2006 00:53:11 Reagovat
Autor: Protheus (@)
Titulek: Re: Re:
Jistě že v ironii, protože on nic jiného nezaslouží.
|
Komentář ze dne: 28.12.2006 16:21:02 Reagovat
Autor: gigous2 (@)
Titulek: Hezké Vánoce!
Tohle přepis výňatku chatu s jenou uživatelkou, kterou pan Zdeněk Horák ml. taky napílil. Čtěte to odspodu.
gigous2: no jo no
24.12: No a chudák jeho maminka ho ještě brání....chudák ženská
24.12: takovýho hňupa sem v životě neviděla eště
gigous2: tak to jako u nás
24.12: chtěl tu dělat int. kavárnu, uháněl tu lidi...vybral nějaký poplatky...pak mě vokrad a zmizel.....to tady dělal
gigous2: povídej
24.12: No to vim docela přesně
gigous2: Nevíš co dělal v Kralovicích?
24.12: No, děkuju........až ho potkáš, tak mu dej tečku
24.12: nout na klávesnici
24.12: tvářil se, že je do mě zamilovanej, dělal ze mě blbce...sral se do mejch kamarádů, do mýho psa a pak už sem ho nemohla ani cejtit...ten se tu vobjevit, tak se na něj už jen kůli mě sesype 50 lidí a rozbije mu hubu, že nebude moc ani jednim prstem Ťuk
gigous2: to je mi tě líto
24.12: ne, mě vykrad trezor
gigous2: ten je u nás pověstnej, podej na něj trestní oznámení
24.12: kdybys věděl, co mi udělal.........převrátil mi život naruby a já přišla naprosto vo všechno a mám průserů jako kráva
.......
|
|
Komentář ze dne: 31.12.2006 10:28:41 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Hezké Vánoce!
No a je to venku, co jsme nechtěli vytahovat.
Ten svět je malý. To co jsme tu inzerovali v náznacích.
|
Komentář ze dne: 27.04.2007 00:04:09 Reagovat
Autor: Člen KHnetu (@)
Titulek: hmm
Teda já jen žasnu. No holt někteří lidé jsou nenapravitelní blbci... A tady pan Horák je nejspíš jedním z nich... Nemocný se vylečí, opilý vystřízlivý, ale blb zůstane blbcem...
|