Komentář ze dne: 18.03.2007 15:40:46 Reagovat
Autor: nostromo (nostromo@vnasisiti.info)
Titulek: Dobrý nápad
Abych řekl pravdu, tak mne to napadlo už několikrát, jestli by nešlo NODa koupit nějakým způsobem pro členy KHnetu. V podstatě pokaždé, když čtu, že zase nešla síť kvůli virům.
Takže, pokud se to bude realizovat, tak se mnou počítejte. Momentálně mi stačí mi jedna licence, na druhém PC mám Mandrivu, a ta má svůj antivirák ;-)
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 15:41:54 Reagovat
Autor: monty (@)
Titulek: Re: Dobrý nápad
Zaevidováno, už jen 148 :-D
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 15:53:46 Reagovat
Autor: lišák (@)
Titulek: antivir
popravdě řečeno...vubec tomu nerozumím. Mám koupenou licenci na Nortona. Pokud bych přešel na Nod 32 zaplatím ted 1500 a příští rok bych platil tech 600 Kč?? Pak nerozumím to mu ZADARMO.
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 15:57:48 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: antivir
Tak si to přečti ještě jednou
1500+600 ročně je normální cena, 500 je od khnetu a pak každý rok zdarma.
|
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 15:59:37 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: antivir
Tak jsem to upravil, aby to bylo úplně zřejmé.
|
|
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 18:49:11 Reagovat
Autor: lišák (@)
Titulek: Re: Re: Re: antivir
Když mi někdo nabídne něco s velkou slevou. Začnu být velmi obezřetný. Proto možná budu vypadat jako pitomec, ale radeji to chci polopatě. Jestli jsem to mu dobře rozuměl. Tak ted za 500Kč si mohu pořídit NOD32 a budu mít licenci na rok.ANO???( pochopil jsem to správně). A potom nasledující rok to bude hradit sdružení ( prodloužení licence ). JE tO TAk ??
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 18:55:43 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: antivir
Ano. Máš v podstatě pravdu ... zaplatíš jednou a pak už NIKDY nic. Pokud ovšem budeš členem sdružení.
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 19:45:26 Reagovat
Autor: lišák (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: antivir
ted mi končí Norton. kdyby ten Nod byl???jestli si mám koupit ještě lićenci na další rok
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 20:05:24 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: antivir
nějaké základní údaje budeme mít snad do týdne, uvidíme kolik lidí se rozhodne, doporučuji vydržet
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 19:44:58 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: antivir
Jsi ve sdružení, nejsi zákazník, ale člen. Snažíme se něco pro členy dělat, to že většina projektů zahyne na nezájmu , je už věc jiná....
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 19:50:34 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: antivir
a principielně ty žádnou licenci vlastnit nebudeš. vlastnit je bude sdružení na své jméno a používat někteří členové (na základě toho mimořádného čl. příspěvku).
Jenom bych upozornil: ono se to vyplatí až od těch cca 150 licencí. Tj. pokud se vás sejde dvacet, tak to absolutně nemá smysl. Sdružení by mělo nehorázné náklady naprosto k ničemu ...
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 19:54:15 Reagovat
Autor: lišák (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: antivir
Já to mu stále nerozumím..Ten NOD budu mít ale nainstalovaný u sebe v počítači néé? pokud opustím sdružení nebudu mít prodlouženou licenci
|
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 20:00:04 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: antivir
na svém pc ho logicky nainstalovaný budeš mít ... k čemu by ti jinak byl?
pokud opustíš sdružení, tak nebudeš mít nic ... nezaktualizuješ ho, takže ti bude k ničemu.
ale tyto technické podrobnosti budeme vyjasňovat až to bude na pořadu dne.
|
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 20:07:05 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: antivir
Řeknu to jednoduše, NOD je výhoda pro členy sdružení, připojení k síti KHnet.info. Pokud budeš mimo síť nebo přestaneš být členem, nemáš NODa. Pokud budeš členem 10 let, tak budeš mít aktualizace 10 let zdarma
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 20:09:42 Reagovat
Autor: lišák (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: antivir
konečně jsem to snad pochopil...
Jednu licenci si vezmu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 20:25:32 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: antivir
zaevidováno
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 16:04:08 Reagovat
Autor: Yetti-lek
Titulek: NOD32
Zdravím!
Mě teda "nod32" hlídá už nějaký ten pátek, ale .....
do týhle nabídky bych šel taky! :)
Čaues.
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 20:07:37 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: NOD32
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 16:05:49 Reagovat
Autor: C-M-L (jardavr@centrum.cz)
Titulek:
Fakt dobrá cena.
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 16:25:27 Reagovat
Autor: Hondaq (@)
Titulek:
určitě bych chtěl jednu licenci ... a mám ještě dotaz .. musí být počítač připojený do sítě khnet abych mohl využít té slevy? Protože mám např PC v brně který o prázdninách přivezu domů a pak segra má ntb a s tím je doma tak jednou za 14 dní. Jak je to s tímhle?
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 17:28:15 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re:
nad tímto problémem jsme se ještě nezamysleli ...
Podmínkou ovšem bude zapojení do centrálního serveru (aneb Remote Administratoru v pojetí Esetu), což z venku nepůjde.
Vzhledem k investici Sdružení budeme jako admini chtít mírnou kontrolu nad těmi instalacemi (hlídání infekcí a možnost poradit na dálku) - proto ta podmínka. Prostě něco za něco ...
|
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 17:39:05 Reagovat
Autor: Hondaq (@)
Titulek: Re: Re:
jasně chápu ;) takže jednu chci stopro
|
|
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 20:08:01 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: Re:
zaevidováno
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 16:35:48 Reagovat
Autor: Lubo (@khnet.info)
Titulek: Nod 32
Bral bych licence na dva počítače.
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 20:10:05 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Nod 32
zaevidováno
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 17:03:20 Reagovat
Autor: kolo (@)
Titulek: Beru
Hlásím se závazně na odběr licence. Díky za tuto nabídku kolo
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 20:13:16 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Beru
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 17:24:08 Reagovat
Autor: gabo (@)
Titulek:
Monty beru a dík
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 20:14:07 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re:
zaevidováno
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 17:26:08 Reagovat
Autor: Jasani (jasani@khnet.info)
Titulek: Antivir
Bereme
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 20:15:50 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Antivir
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 17:27:36 Reagovat
Autor: Janík (jjjaannaa@seznam.cz)
Titulek: Nod32
Přihlašuji se závazně na odběr jedné licence.;-)
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 20:16:59 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Nod32
zaevidováno
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 18:01:53 Reagovat
Autor: oppitz (d.oppitz@seznam.cz)
Titulek: Nod 32
SUPER už teď používám Nod 32 oficiálně a do týhle nabídky jdu, takže beru závazně 2 licence.
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 20:17:17 Reagovat
Autor: Oppitz (@)
Titulek: Re: Nod 32
zaevidováno
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 18:28:17 Reagovat
Autor: conny (konnysek@seznam.cz)
Titulek: NOD 32
Super nabídka souhlasim a hned bych se zaregistroval děkuji
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 20:22:00 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: NOD 32
zaevidováno
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 18:35:47 Reagovat
Autor: C-M-L (jardavr@centrum.cz)
Titulek:
Prosím zabukovat jednu licenci. Dík
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 20:22:59 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re:
zaevidováno
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 18:37:10 Reagovat
Autor: Filip (@)
Titulek:
Ano, take jednu koupim.
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 20:24:06 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re:
zaevidováno
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 20:05:05 Reagovat
Autor: Yacoob (yacoob@khnet.info)
Titulek: Jasně
Mám zájem o jednu licenci.
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 20:24:24 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Jasně
zaevidováno
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 20:36:02 Reagovat
Autor: pna (@)
Titulek:
Monty, objednávám 1 licenci.
PS: Jak ti jinak dupou králíci?
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 20:41:49 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re:
zaevidováno
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 21:06:32 Reagovat
Autor: trnka (trnka.tomas@tiscali.cz)
Titulek:
to je super nápad, beru
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 21:07:07 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re:
zaevidovano
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 21:46:07 Reagovat
Autor: Sera (jitka.sera@seznam.cz)
Titulek: NOD
OBJEDNÁVÁM 1 LICENCI
PS: Opravdu dobrý nápad zakoupit hromadně NOD. Vyplatí se to.
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 21:51:58 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: NOD
zaevidovano
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 22:24:27 Reagovat
Autor: Marlax (@)
Titulek:
Beru jednu :-)
|
|
Komentář ze dne: 18.03.2007 22:28:49 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re:
zaevidovano
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 08:38:02 Reagovat
Autor: mechyl (jiri.rejholec@seznam.cz)
Titulek: objednávka NOD32
Dobrý den,
děkuji za vyslyšení také mého návrhu na hromadné zakoupení licence na antivir NOD32. Tímto se připojuji k nabídce na poskytnutí antiviru NOD32 o který mám zájem.
Děkuji
s pozdravem a KH netu zvlášť.. J. Rejholec
|
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 09:08:16 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: objednávka NOD32
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 15:21:24 Reagovat
Autor: kruh (@)
Titulek: NOD
Objednávám jednu licenci.
|
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 15:23:27 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: NOD
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 16:53:29 Reagovat
Autor: lišák (@)
Titulek: dotaz
Ještě bych chtěl vědět jednu věc. Napojení na centrální server...dobře to bych ještě chápal. Z důvodů kontroly licencí.
Tím že budete mít možnost přístupu k mému počítači. Nerad bych aby muj počítač byl výkladní skříní. Jakou budu mít jistotu že mi nebude prohlížet soubory, které jsou jen moje.
To mu moc nerozumím. Proto se s obavou ptám. díky
|
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 17:24:52 Reagovat
Autor: KING (@)
Titulek: Re: dotaz
Ono každýho zajímá co máš na disku?
|
|
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 18:00:58 Reagovat
Autor: Lišák (@)
Titulek: Re: Re: dotaz
mám zde dost věcí ohledně práce...Myslím že by muj zaměstnavatel a klienti nebyli rádi kdyby se některé data dostali na veřejnost.. To víš tajemství je tajemství.
|
|
|
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 19:09:37 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: Re: dotaz
No, když to řeknu natvrdo a chtěl bych ti údaje já, nebo kdokoli jiný vzít, tak se do udělat mnohem elegantněji, než tak, že budu zařizovat antivirus pro KHnet.
Uvedu příklad: Někdo na tebe bude mít pifku, někdo známý, vytáhne z tebe, kdo ti opravuje počítač, domluví se s ním, a při nejbližší návštěvě technika ti data vytáhne, ani nebudeš vědět jak.
Další možnost je udělání malého prográmku, který ti někdo známý pošle a ty s důvěrou, že je to od něho ho otevřeš a máš zadní vrátka v počítači.
Další brutálnější způsob je normální krádež.
Opravdu, přes Noda to nejde.
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 20:31:13 Reagovat
Autor: lišak (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: dotaz
To jsem chtěl vědět. Vím že nabourat se mi do počítače muže kdokoliv. Proto se snažím a na věci zeptat. Za informace děkuji.
|
|
|
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 19:11:22 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: Re: dotaz
Jo a ještě jedna věc, pokud máš na počítači tajná data a lezeš s ním na Internet, tak první co máš udělat, je zašifrovat je.
|
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 17:57:50 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: dotaz
Centralni server znamena, že NOD je napojen na centralni administrační server, ze kterého stahuje aktualizace a můžeme ti proscanovat počítač, když máš problém s viry a ihned dát příkaz k aktualizaci, pokud vyjdou důležité aktualizace.
Jak funguje vzdálená správa si lze přečíst zde http://www.esetsoftware.cz/down/NOD32_net.pdf
|
|
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 18:06:05 Reagovat
Autor: Lišák (@)
Titulek: Re: Re: dotaz
co znamená proscanovat???
Budete mít přístup k obsahu mého disku???
|
|
|
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 18:10:48 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: Re: dotaz
Víš jak funguje antivir? Co je scan u antiviru? Přečetl jsi si ten dokument, na který jsem ti poslal odkaz?
Proscanovat znamená pustit z administrace příkaz, který řekne tvýmu nodu scanuj a hledej viry. Nalezené viry nahlásí zpět.
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 19:07:36 Reagovat
Autor: Lišák (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: dotaz
Monty, díky za ten článek. Samozřejmě že jsem si ho přečetl, ale bohužel je to na mě moc odborné. Moc jsem to nepochopil. MOžná to je tím že nemám moc představu jak antivir funguje.Přišlo mi trochu logické raději se obrátit na lidi, kteří tomu rozumí a polopatě mi to vysvětlí. Díky
|
|
|
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 18:12:57 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re: Re: Re: dotaz
Pokud důvěřuješ NODu (jeho výrobci), můžeš i nám. Pokud ne, kup si něco jiného (a doufej).
NOD nikam soubory neposílá. Prostě si je zkontroluje (aneb proscanuje) a vrátí výsledek serveru.
Podezřelé soubory je možné nechat odesílat esetu (technologie ThreadSence), ale to se netýká dat, ale pouze spustitelných souborů. Kromě toho posílá vždy jen kousek, né celý ...
Veškerá administrace se týká ovládání a sledování NODu na dálku. Nikoliv počítače, nebo čehokoliv jiného na počítači.
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 19:04:17 Reagovat
Autor: Lišák (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: dotaz
Ludvo, nejde ted o duvěru. Ted jde o to abych se dozvěděl všechny informace. Moc těmto věcem nerozumím, proto jsem se zeptal.
Proto děkuji za odpověd.
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 20:48:47 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: dotaz
Bohužel o důvěře to je ... není v našich silách ověřit, co všechno NOD odesílá ven z kompu. Prostě jim věřím, že to co píšou, je pravda.
Nemluvě o tom, že ani já, ani monty nemáme zrovna nadání vysvětlovat něco polopatě ... :-) S tím nic nenaděláš. Zkus www.viry.cz - tam se o to snaží a poměrně úspěšně.
Opravdu nemusíš mít strach o bezpečnost počítače, či dat na něm. Spíš naopak - budeš klidnější, spokojenější a šťastnější :-)
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 16:59:47 Reagovat
Autor: Cebi (cebi@dewtex.net)
Titulek: ^^
Pro mě jednu extra propečenou!
|
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 18:01:08 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: ^^
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 17:24:09 Reagovat
Autor: Lasky (Fojta.Pavel@seznam.cz)
Titulek: RE:Super
Stouto nabidkou souhlasim a VSEM DOPORUCUJI.Mam Noda koupeneho a nemohu si stezovat.Platil jsem ho na dva roky a povyprseni nevaham do tohoto anti viru opet investovat a za techto podminek neni ocem uvazovat.S CHUTI DO TOHOOOOOOOOOOOOOOO
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 18:02:56 Reagovat
Autor: vanek (vanek59@seznam.cz)
Titulek: nod 32
Beru jednu licenci
|
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 18:13:13 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: nod 32
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 18:24:15 Reagovat
Autor: Balvin (@)
Titulek: Beru
jj dobrej napad ...beru ... mel bych hned zajem na dva pocitace
|
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 18:46:50 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Beru
zaevidovano
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 18:52:47 Reagovat
Autor: Darek (darius@khnet.info)
Titulek: Nod 32
taky bych si jednu licenci vzal.děkuji
|
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 19:05:51 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Nod 32
Zaevidovano
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 18:53:02 Reagovat
Autor: Spirit (@)
Titulek: NOD
Jasně že beru!!
|
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 19:06:14 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: NOD
Zaevidovano
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 19:23:31 Reagovat
Autor: King (@)
Titulek: srabi
Zajímavý je že když jde o bezpečnost tak se můžete za 500 všichni přervat hlavně že za vás sdružení doplatí ostatní roky. Dát i blbejch 10Kč na Kapku naděje to zatim napadlo jen pár lidí.
|
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 22:04:41 Reagovat
Autor: gabo (@)
Titulek: Re: srabi
A je to tady hlavně , že ty jsi při dražbě házel sumy. A jestli je to názor i adminů ve združení tak mě klidně Monty vyšktrni nenechám se uražet od takového ....
|
|
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 22:12:08 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: srabi
Spíš si myslím, že je to nepochopení...ale to at vysvětlí King sám, ať nedělám prostředníka.
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2007 05:32:23 Reagovat
Autor: King (@)
Titulek: Re: Re: srabi
Nejde o to jaký kdo házel sumy. Celkově sem jen zhodnotil to jak to funguje. Je to můj názor a když se nad nim zamyslíš tak asi není uplně blbej. Nevim proč by se tě to Gabo mělo dotýkat takovým způsobem, že jsi schopen se nechat vyškrtnout. Na kapku naděje se vybraly slušný peníze ale členové by si mohli uvědomit že sílu máme v celku a jedine tak se podaří to co chceme. Stejné je to s licencema - bude nás hodně tak budou levně.
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2007 07:14:04 Reagovat
Autor: pna (@)
Titulek: Re: Re: Re: srabi
Kingu, uvědom si, že těch sbírek je dnes vícero. Takže když nepřispěju zrovna na tu jednu konkrétní, neznamená, že nepřispívám jinde. Až budu ve vatě jako Bill Gates, tak toho určitě pokreju víc.
PS: Občas by to chtělo trochu přemýšlet, než začneš ostatní osočovat.
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2007 07:35:57 Reagovat
Autor: King (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: srabi
Toje třeba tvůj případ. Samozřejmě chápu že tohle není jediná sbírka. Kdyby nebyly takový jako sem já ( rýpalové ) tak by to bylo smutný nemyslíš? Všichni by jeli jedním myšlenkovým směrem. Sbírka je dobrovolná takže to není myšleno jako ty si nedal si špatnej já dal tak sem dobrej ale je zde 1100 členů a rád bych viděl kdyby alespoň 100 lidí dalo malou částku. Nemusí to být stokoruny stačí i 10 Kč. Jde mi o to probudit v členech zájem o sdružení. Když tě na ulici zastaví a nabídnou ti plastové srdce za 20 vždycy ji dáš tedy když zrovna máš tak proč by to nešlo i tady?
Já sem taky rád že budem mít levnej antivirák.
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2007 17:19:39 Reagovat
Autor: gabo (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: srabi
tak Kingu to se fšše vysvětluje , ale já jsem taky rypák a tak jsem si rejpnul a jak vidím nemyslel jsi to zle, ale trochu jinak jsi to napsal a tak nic ve zlém. PS máš u mne panáka a to samé já u tebe .........
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2007 17:28:26 Reagovat
Autor: King (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srabi
V klidu vždyť jen píšem ne? :-) Já nechci aby lidi dávali prachy jen kvůli tomu že někdo řekl že je to správný. Musí si to uvědomit sami jestli je to správný a když to tak bude tak to bude dobré. Panáka srovnáme na valný hromadě.
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2007 21:03:13 Reagovat
Autor: lišak (@)
Titulek: Re: srabi
King tento tvuj příspěvek nebyl zrovna moc štastný. jestli jsi to myslel na všechny členy ve sdružení,kteří se nepřipojily k dražbě, tak by mě zajímalo jak víš jestli někteří lidé nepřispěli nadacím jinou formou a možná i větší částkou.
|
|
|
Komentář ze dne: 21.03.2007 05:52:23 Reagovat
Autor: King (@)
Titulek: Re: Re: srabi
Prosimtě nerozebírej to. Můj komentář je můj komentář. Jestli seti nelíbí, tak ho nečti. Ale jestli si bůh tak chápu tvůj zájem. A dost už o tom.
|
|
|
|
Komentář ze dne: 21.03.2007 12:31:50 Reagovat
Autor: Kocour (@)
Titulek: Re: Re: Re: srabi
Kingu, nebuď takovej negativista. Měl bys asi trochu relaxovat. Mi připadá, že seš poslední dobou nasranej na celej svět? (promiňte ten výraz, ale je to výstižný)
To snad nechci vidět, co budeš dělat až bude hůř. A že bude hůř.
Jestli tě štvou některé komentáře, tak to si asi neviděl tu perlu.
Já nedokázal ani odpovědět. A ty radši neodpovídej. Dokážu si to představit. Písni mi pak na jabber a já ti napíšu kam se máš podívat.
Kdo hledá najde.......
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 21.03.2007 16:11:04 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: srabi
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 21.03.2007 20:29:47 Reagovat
Autor: King (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: srabi
Tohle si mi ani snad neměl ukazovat. To už je moc. :-)
|
|
|
|
Komentář ze dne: 21.03.2007 16:16:50 Reagovat
Autor: lišák (@)
Titulek: Re: Re: Re: srabi
Kingu nechápu proč se durdíš. Tvůj komentář jsem četl protože se mě také dotýká. Táke jsem nepřispěl ani desetník na dražbu.Myslím si že to byla dobrá akce. Ale přispívám jinam. A myslím si že charita není jenom o tom kam dám peníze, ale i to když věnuji svuj volný čas někomu kdo mojí pomoc potřebuji.
Jenom jsem ti chtěl napsat svůj pohled na věc.
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 20:18:29 Reagovat
Autor: cunda st. (cunderlik@seznam.cz)
Titulek: Nod
Taky bych měl zájem o tento antivir.
Cunderlík
|
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 22:00:48 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Nod
Zaevidovano
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 21:41:00 Reagovat
Autor: melodic (@)
Titulek:
dotaz: bude možné později dokoupit licenci anebo je to jednorázová akce ?
|
|
Komentář ze dne: 19.03.2007 21:55:32 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re:
Půjde
|
Komentář ze dne: 20.03.2007 01:26:00 Reagovat
Autor: Kocour (@)
Titulek:
Taky mám zájem o jeden kousek.
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2007 13:23:50 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re:
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 20.03.2007 08:52:32 Reagovat
Autor: bocan (reklama.cesal@seznam.cz)
Titulek:
beru Antivir Nod 1 licenci
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2007 13:24:27 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re:
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 20.03.2007 10:09:57 Reagovat
Autor: Fisa
Titulek:
taky 1 licenci beru.
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2007 14:43:45 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re:
Zaevidovano
|
Komentář ze dne: 20.03.2007 15:32:28 Reagovat
Autor: fort (fortik11@seznam.cz)
Titulek:
Taky beru 1 licenci.
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2007 23:36:19 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re:
zaevidovano
|
Komentář ze dne: 20.03.2007 15:56:19 Reagovat
Autor: jiri (@)
Titulek: licence
Mám zájem taky o jednu licenci, díky.
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2007 23:44:50 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: licence
zaevidovano
|
Komentář ze dne: 20.03.2007 15:58:40 Reagovat
Autor: camrasek (tomas.havranek@pmintl.com)
Titulek:
Taky beru 1 licenci. Diky
|
Komentář ze dne: 20.03.2007 17:33:53 Reagovat
Autor: (sladvorak@seznam.cz)
Titulek:
taky beru
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2007 23:45:44 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re:
zaevidovano
|
Komentář ze dne: 20.03.2007 20:12:20 Reagovat
Autor: Sobotka Karel (karel00sobotka@seznam.cz)
Titulek: NOD32
Já bych prosil dvě licence, děkuji.
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2007 23:51:53 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: NOD32
zaevidovano
|
Komentář ze dne: 20.03.2007 20:39:04 Reagovat
Autor: Tandy (etandy@seznam.cz)
Titulek: NOD32
Dobrej nápad! Hlásím se jako další zájemce o licenci.
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2007 23:48:40 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: NOD32
zaevidovano
|
Komentář ze dne: 20.03.2007 21:45:23 Reagovat
Autor: hugy (@)
Titulek: NOD 32
Taky mám zájem o jednu licenci. Je stanovený nějaký termín pro poptávku?
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2007 23:15:52 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re: NOD 32
V článku je to napsáno. Bude jich o něco víc, než se vás přihlásí. Ale moc bych na to nespoléhal.
|
Komentář ze dne: 21.03.2007 18:40:46 Reagovat
Autor: jarda.kh (jarda.kutnahora@seznam.cz)
Titulek: Nod
taky si vemu jednu licenci
|
|
Komentář ze dne: 21.03.2007 20:05:16 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Nod
Zaevidovano
|
Komentář ze dne: 21.03.2007 21:38:04 Reagovat
Autor: (fiedler.vladimir@atlas.cz)
Titulek:
Mám zájem o zakoupení antivirového programu NOD. Členské číslo 494.
S pozdravem Fiedler
|
|
Komentář ze dne: 23.03.2007 11:02:13 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re:
zaevidováno
|
Komentář ze dne: 21.03.2007 21:50:26 Reagovat
Autor: hlasatel (@)
Titulek: NOD
Čau,beru jednu licenci
|
|
Komentář ze dne: 23.03.2007 11:01:08 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: NOD
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 22.03.2007 15:52:41 Reagovat
Autor: TomSa (tomas.sadilek@tiscali.cz)
Titulek: Nod 32
Taky bych si vzal jednu licenci.Dík
|
|
Komentář ze dne: 23.03.2007 11:02:31 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Nod 32
zaevidováno
|
Komentář ze dne: 23.03.2007 10:46:27 Reagovat
Autor: Hobza Milan (mhobza@mybox.cz)
Titulek: NOD
Beru 1 licenci
|
|
Komentář ze dne: 23.03.2007 11:03:34 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: NOD
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 23.03.2007 13:54:51 Reagovat
Autor: Bury (@)
Titulek:
Zdravim, o jednu licenci bych možná zájem měl, ale zajímá mě takhle věc: mám stávající počítač, na který bych nainstaloval NODa, ale na od června do září bych tento pc odstavil a odinstaloval NODa a nahradil ho pc, které si přivezu z koleje, na toto pc bych nainstaloval NODa v září bych zas NODa z kolejního pc smazal a nahrál zpět na původní pc, šlo by toto dělat s jednou licencí?
|
|
Komentář ze dne: 23.03.2007 14:51:33 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re:
Ano
|
|
|
Komentář ze dne: 23.03.2007 18:55:40 Reagovat
Autor: Bury (@)
Titulek: Re: Re:
v tom případě, chci 2 licence (ještě pro druhé pc)
|
|
|
|
Komentář ze dne: 25.03.2007 11:13:11 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: Re:
zaevidováno
|
Komentář ze dne: 23.03.2007 16:46:07 Reagovat
Autor: Gyga (@)
Titulek: Taky
Taky chci jednu licenci.
|
|
Komentář ze dne: 25.03.2007 11:13:39 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Taky
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 24.03.2007 18:49:59 Reagovat
Autor: Kutíllek(Jakub) (g.kutilek@email.cz)
Titulek: Mám zájem
Mám zájem o licenci na jeden počítač.Kutílek
|
|
Komentář ze dne: 25.03.2007 11:14:25 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Mám zájem
zaevidováno
|
Komentář ze dne: 24.03.2007 18:53:39 Reagovat
Autor: forrest (forrest@khnet.info)
Titulek: taky jednu
Mám zájem o jednu licenci.
|
|
Komentář ze dne: 25.03.2007 11:15:06 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: taky jednu
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 25.03.2007 13:50:32 Reagovat
Autor: Miroslav Šibrava (MSibrava@seznam.cz)
Titulek: NOD32
Také mám zájem o jednu licenci.
|
|
Komentář ze dne: 25.03.2007 13:53:27 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: NOD32
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 25.03.2007 14:42:01 Reagovat
Autor: sasa (@)
Titulek: nod
měl bych také zájem, přesně o dvě licence jestli by bylo možno, díky
|
|
Komentář ze dne: 25.03.2007 15:50:30 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: nod
Zaevidovano
|
Komentář ze dne: 25.03.2007 15:03:41 Reagovat
Autor: jiri.kubelka (@seznam.cz)
Titulek:
Ano chci
|
|
Komentář ze dne: 25.03.2007 15:50:45 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re:
zaevidovano
|
Komentář ze dne: 25.03.2007 21:01:54 Reagovat
Autor: Chose (@)
Titulek: Výborný nápad
Je to výborný nápad a žádám také o jednu licenci.
|
|
Komentář ze dne: 25.03.2007 23:50:36 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Výborný nápad
zavidovano
|
Komentář ze dne: 26.03.2007 19:37:39 Reagovat
Autor: nostromo (@)
Titulek: k placení
Jak to mám zaplatit? Mohu poslat 350 členský příspěvek na měsíc +500Kč za NOD najednou, jedním příkazem, nebo to mám zaplatit každé zvlášť? Aby vám to neudělalo nějaký bordel ve zpracování plateb, když to pošlu najednou?
|
|
Komentář ze dne: 26.03.2007 19:41:51 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re: k placení
zvlášť. máš pravdu, mohlo by to dělat bordel.
|
Komentář ze dne: 26.03.2007 19:50:45 Reagovat
Autor: Kočvara (MarcelaKocvarova@seznam.cz)
Titulek: NOD 32
Rád bych také závazně objednal NOD 32.
|
|
Komentář ze dne: 26.03.2007 19:55:07 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: NOD 32
Zaevidovano
|
Komentář ze dne: 26.03.2007 20:45:14 Reagovat
Autor: nesporova (nesporovai@seznam.cz)
Titulek: Antivir
Máme také zájem o antivir - 1 počítač.
Díky
|
|
Komentář ze dne: 26.03.2007 20:48:30 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Antivir
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 26.03.2007 22:16:14 Reagovat
Autor: ron (ron@khnet.info)
Titulek: Antivir Nod32
Mám zájem o jednu licenci.
|
|
Komentář ze dne: 26.03.2007 22:22:34 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Antivir Nod32
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 26.03.2007 22:34:14 Reagovat
Autor: pagus (pagus@centrum.cz)
Titulek: nod32
mam taky zájem o 1 licenci,dik
|
|
Komentář ze dne: 26.03.2007 22:51:41 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: nod32
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 26.03.2007 22:58:53 Reagovat
Autor: kada (kada@khnet.info)
Titulek: Nod32
Mám zájem o jednu licenci.Dík.
|
|
Komentář ze dne: 26.03.2007 23:53:08 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Nod32
zaevidováno
|
Komentář ze dne: 26.03.2007 23:01:51 Reagovat
Autor: milhaus (milosvv@seznam.cz)
Titulek: re.nod 32
mam zajem taky o jednu licenci. dik
|
|
Komentář ze dne: 26.03.2007 23:53:20 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: re.nod 32
zaevidováno
|
Komentář ze dne: 27.03.2007 16:30:21 Reagovat
Autor: Balvín Petr (petr.balvin@sendme.cz)
Titulek: antivir Nod
Mám taky zájem o antivir
|
|
Komentář ze dne: 27.03.2007 18:30:19 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: antivir Nod
Zaevidovano
|
Komentář ze dne: 27.03.2007 19:17:17 Reagovat
Autor: feresp (feresp@centrum.cz)
Titulek: NOD32
Mám zájem o jednu licenci.Dík
|
|
Komentář ze dne: 27.03.2007 20:33:50 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: NOD32
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 27.03.2007 19:35:17 Reagovat
Autor: Slavek (slavekm24@centrum.cz)
Titulek:
Jestli teda nevadí,že mám v jednom počítači Linux a Windows, tak bych si toho NODa taky vzal.Díky
|
|
Komentář ze dne: 27.03.2007 20:34:33 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re:
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 27.03.2007 19:45:51 Reagovat
Autor: Irena Jakoubkavá (irena.jakoubkova@seznam.cz)
Titulek: NOD32
Mám zájem o antivir NOD32. děkuji
|
|
Komentář ze dne: 27.03.2007 20:35:16 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: NOD32
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 27.03.2007 19:45:54 Reagovat
Autor: koudy (koudy@khnet.info)
Titulek: NOD 32
Mám zájem o 1 licenci.Díky.
|
|
Komentář ze dne: 27.03.2007 20:35:34 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: NOD 32
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 28.03.2007 08:22:10 Reagovat
Autor: Lev (vohlidkova@seznam.cz)
Titulek: re: NOD32
Je to fajne.
Připojuji se k nabídce a tímto objednávám NOD32.
Děkuji a zdravím...Petra Vohlídková..
|
|
Komentář ze dne: 28.03.2007 17:15:53 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: re: NOD32
zaevidováno
|
Komentář ze dne: 28.03.2007 09:11:36 Reagovat
Autor: Pothead (@)
Titulek: Nodik
jednu licenci bych prosil
|
|
Komentář ze dne: 28.03.2007 17:16:49 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Nodik
zaevidováno
|
Komentář ze dne: 28.03.2007 11:37:19 Reagovat
Autor: pepinos (pepino@cbox.cz)
Titulek: antivir
prosím o jednu licenci
|
|
Komentář ze dne: 28.03.2007 17:17:24 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: antivir
zaevidováno
|
Komentář ze dne: 28.03.2007 13:50:42 Reagovat
Autor: baciluskus (@)
Titulek: nod
ahoj, taky chci jednu pls.
P.S.: chceš zaplatit hned, nebo až při dodání...? :)
|
|
Komentář ze dne: 28.03.2007 13:52:28 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re: nod
Nikomu se nic nedodává ...
Instalační soubor dostanete až za týden cca dva (je to v článku napsáno). A až po zaplacení. S neplatiči máme své zkušenosti a toto je poměrně velká investice.
|
|
Komentář ze dne: 28.03.2007 17:18:58 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: nod
zaevidováno
|
Komentář ze dne: 28.03.2007 17:10:36 Reagovat
Autor: Crow (@)
Titulek: NOD 32
Je možné zaplatit hotově na prodejně?
|
|
Komentář ze dne: 28.03.2007 17:12:10 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: NOD 32
samo
|
Komentář ze dne: 28.03.2007 21:07:27 Reagovat
Autor: martin (martin.faltys@seznam.cz)
Titulek: antivir nod
mám zájem o 1 licenci.
|
|
Komentář ze dne: 28.03.2007 22:28:26 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: antivir nod
zaevidováno
|
Komentář ze dne: 30.03.2007 11:27:31 Reagovat
Autor: maja (@khnet.info)
Titulek: Antivir Nod
Pokud je to ještě možné,ráda bych si objednala pro svůj počítač antivir Nod, tak jak to nabízíte za 500 a po dobu členství zdrama. maja
|
|
Komentář ze dne: 30.03.2007 11:33:48 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Antivir Nod
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 01.04.2007 07:39:40 Reagovat
Autor: melodic (@)
Titulek:
závazně beru 1 licenci, dík
|
|
Komentář ze dne: 01.04.2007 11:32:39 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re:
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 01.04.2007 21:13:11 Reagovat
Autor: olimon (olimon77@cenrum.cz)
Titulek: antivir
Mám taky zájem o jeden antivir
|
|
Komentář ze dne: 01.04.2007 21:35:23 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: antivir
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 02.04.2007 06:43:15 Reagovat
Autor: chaloupecká (jarmila@eltraf.cz)
Titulek: Antivir
mám zájem o 1 licenci.děkuji
|
|
Komentář ze dne: 02.04.2007 09:08:39 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Antivir
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 02.04.2007 16:40:53 Reagovat
Autor: Zahy (@)
Titulek: nod 32
objednavam jednu licenci NOD 32
|
|
Komentář ze dne: 02.04.2007 17:38:49 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: nod 32
zaevidováno
|
Komentář ze dne: 02.04.2007 22:08:07 Reagovat
Autor: franta (@)
Titulek: NOD32
objednávám dvě licence NOD32
|
|
Komentář ze dne: 02.04.2007 22:24:17 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: NOD32
zaevidováno
|
Komentář ze dne: 03.04.2007 15:27:33 Reagovat
Autor: horac (horac@khnet.info)
Titulek: NOD32
objednávám jednu licenci NOD32
|
|
Komentář ze dne: 03.04.2007 18:12:42 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: NOD32
zaevidováno
|
Komentář ze dne: 03.04.2007 19:34:48 Reagovat
Autor: maja (@khnet.info)
Titulek: Úhrada NOD
Dne 2.4.2007 jsem uhradila platebním příkazem 500,- Kč za antivirus Nod. Nebylo však možné ani do variabilního symbolu ani do poznámky zapsat poznámku NOD. Je zde pouze uvedeno ve variabilním symbolu členské čílo. Doufám, že je vše vpořádku. Pokud vznikla chyba, prosím dejte vědět, nevím jak jinak se spojit. maja
|
|
Komentář ze dne: 03.04.2007 20:39:31 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Úhrada NOD
Na platbu přijde potvrzení mailem, mělo by to být v pořádku.
|
|
Komentář ze dne: 03.04.2007 21:23:27 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re: Úhrada NOD
a) všechny platby jsou potvrzovány emailem
b) pokud je správně variabil (tj. čl. číslo), je nepravděpodobné nesprávné zaúčtování (to pětikilo poznáme)
c) vše potřebné je k nalezení pod odkazem "mojeInfo" - neboli http://status.khnet.info - musíš ale koukat ze svého počítače na khnetu.
d) kontaktů je spousta: email, jabber, telefony - viz odkaz Kontakty na těchto stránkách
|
Komentář ze dne: 03.04.2007 20:39:32 Reagovat
Autor: jiri zeman (sura@khnet.info)
Titulek: objednavka nod32
mam zajem o 1 antivir nod na tento pocitac
|
|
Komentář ze dne: 03.04.2007 20:41:11 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: objednavka nod32
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 04.04.2007 07:59:54 Reagovat
Autor: Michal Piskač (mpiskac@seznam.cz)
Titulek: objednávka NOD
Ahoj, pokud je to ještě možné, objednávám Antivir Nod na jeden chráněný počítač. Díky
Michal
|
|
Komentář ze dne: 04.04.2007 08:12:54 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: objednávka NOD
zaevidováno
|
Komentář ze dne: 04.04.2007 15:07:39 Reagovat
Autor: tomis (tomist@seznam.cz)
Titulek: nod
Ahoj 1 licenci bych si vzal.
|
|
Komentář ze dne: 04.04.2007 16:25:19 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: nod
zaevidováno
|
Komentář ze dne: 04.04.2007 16:29:54 Reagovat
Autor: Marek (bilinam@seznam.cz)
Titulek:
Měl bych taky zájem o 1 licenci
|
|
Komentář ze dne: 04.04.2007 16:50:23 Reagovat
Autor: monty (@)
Titulek: Re:
zaevidováno
|
Komentář ze dne: 09.04.2007 14:23:01 Reagovat
Autor: Vladimír (parschovi@khnet.info)
Titulek: NOD
Objednávám jednu licenci NOD32
|
|
Komentář ze dne: 09.04.2007 15:39:34 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: NOD
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 09.04.2007 16:37:47 Reagovat
Autor: vvojtak (w.vita@seznam.cz)
Titulek: nod32
Beru 1 licenci
|
|
Komentář ze dne: 09.04.2007 16:40:32 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: nod32
Proč se hlásíš ještě jednou, když už jsi zaevidován?
|
|
|
Komentář ze dne: 09.04.2007 17:45:40 Reagovat
Autor: vvojtak (@)
Titulek: Re: Re: nod32
Já jsem se ještě nehlásil až teď.
|
|
|
|
Komentář ze dne: 09.04.2007 20:15:23 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: Re: nod32
To je z toho, že se nepíšete, jak jste v KHnetu evidováni, jak to mám poznat?.
Uživatel s emailem w.vita@seznam.cz je SMID, s číslem 141, ten už zaevidován na NODa je, hned někdy z kraje.
Každopádně, když se nepodepsal on pořádně a tebe jsem dohledal, tak to ber, že jsi zaevidovaný, licencí je ještě dost a budou se hlavně přidělovat, jak si kdo zaplatí. Zaplaceno je zatím 75 ks.
|
Komentář ze dne: 09.04.2007 20:44:38 Reagovat
Autor: Pavel Jelínek (pavel.jelinek@cmail.cz)
Titulek: Antivir NOD
Mám zájem o "Antivir NOD" za 500 Kč,-
částku uhradím na účet 51-5732570247/0100, var,symbol - 368, člnský číslo 368
|
|
Komentář ze dne: 09.04.2007 21:06:58 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Antivir NOD
Super, takhle to má vypadat.
jen tam nemusí být to číslo účtu, stačí čleské číslo
|
|
Komentář ze dne: 09.04.2007 22:05:19 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Antivir NOD
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 11.04.2007 22:42:35 Reagovat
Autor: Mazatruck
Titulek: NOD32
Prosím o jednu licenci NODu. Díky.
|
|
Komentář ze dne: 12.04.2007 21:45:34 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: NOD32
Zaevidováno
|
Komentář ze dne: 12.04.2007 16:04:34 Reagovat
Autor: Polensky (@)
Titulek: NOD32
objednávám jednu licenci NOD32 za výše uvedených podmínek
|
|
Komentář ze dne: 12.04.2007 21:46:20 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: NOD32
zaevidováno
|
|
|
Komentář ze dne: 15.04.2007 17:39:06 Reagovat
Autor: Polensky (@)
Titulek: Re: Re: NOD32
Dne 14. 4. 07 jsem zaplatil 500,- za NOD 32, ale nebylo kam napsat zpravu pro prijemce, takze neni zcela zrejme, ze jde o tuto konkretni platbu.
|
Komentář ze dne: 14.04.2007 11:21:04 Reagovat
Autor: nostromo (@)
Titulek: Zaheslování Nastavení
PROČ JE ZAHESLOVÁNO NASTEVENÍ? Přijde mi docela nahovno, že si nemůžu nastavit ani v Plánovači kdy chci otestovat počítač!
|
|
Komentář ze dne: 14.04.2007 11:39:16 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re: Zaheslování Nastavení
V článku o plánech to bylo zmíněno :-) Ber to tak, že jsi objednáním potvrdil "licenční" podmínky.
Náš názor je, že pokud si to otestuješ (vyléčíš) jednou, pokud možno v nouzovém režimu, tak nejsou třeba pravidelné kontroly.
|
|
|
Komentář ze dne: 14.04.2007 15:17:29 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: Zaheslování Nastavení
A když chceš otestovat jednou za čas, tak to z noda pustit jde
|
Komentář ze dne: 14.04.2007 22:10:14 Reagovat
Autor: Hans (slovak.j@tiscali.cz)
Titulek:
Zdravím,
mám otázku. Možná, že už to bylo tady v komentářích řečeno, ale chtěl jsem se zeptat. Mám antivir AVG pravidelně ho aktualiziji a mám ještě platnou licenci (ještě asi rok). Kdybych chtěl NODa musím se AVGéčka zbavit nebo můžu mít nainstalované oba. S AVG jsem docela spokojenej. Když najde vir v e-mailu přesune ho do trezoru dřív než si něčeho všimnu. Nerad bych se s ním loučil.
Děkuji za odpověď.
|
|
Komentář ze dne: 14.04.2007 22:40:07 Reagovat
Autor: King (@)
Titulek: Re:
Samozřejmě je nesmysl mít dva antiviráky na PC. AVG je bohužel antivir který na určité viry reaguje až když jsou na disku. Správci naší sítě moc dobře vědí proč sehnali právě NODa. Rozhodnutí je ale samozřejmě na tobě a nic ti neuteče klidně počkej až skončí licence.
|
|
Komentář ze dne: 15.04.2007 18:02:11 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re:
Mít dva antiviry není zase takový nesmysl, jak to vypadá. Ale pouze jeden může mít zapnuté on-line funkce (soubory, webový provoz, pošta, atp.) - jinak se to bude chovat velice podivně. Sice jsem již slyšel, že to funguje správně, ale nikdo, ani já, ani eset, ani grisoft to NEDOPORUČUJE. A já bych jim věřil ...
AVGčko se také od vstupu Intelu do grisoftu zlepšilo, už se nedá říct, že je úplně k ničemu. Ale u NODa jsou všechny myslitelné výhody a dobré vlastnosti - rychlost (nezatěžuje tolik počítač), jednoduchost (není přeplácané ovládání) a především KVALITA detekce - je např. nejlepší na světě v detekci neznámých virů, což je v dnešní době vlastnost k nezaplacení. Plus poměrně schopná detekce všelijakých spyware a jiné "nevirové" havěti. Po přechodu na NODa nejspíš zjistíš, že máš na disku virů hodně ... zvlášť pokud používáš InternetExplorer na brouzdání webem.
Jenom je NOD trochu drahej pro normální lidi ... to jsme ale vlastně odstranili.
|
|
|
Komentář ze dne: 15.04.2007 18:05:37 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re:
Nehledě na to, že NOD připravuje novou verzi, která bude mít velice zajímavé funkce.
|
|
|
|
Komentář ze dne: 15.04.2007 22:14:45 Reagovat
Autor: Hondaq (@)
Titulek: Re: Re: Re:
jj na tu už se těším až konečně bude... hlavně sem zvědavej na ten firewall jestli bude za něco stát...
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 15.04.2007 22:16:17 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
Si myslím, že si nemůžou dovolit pustit nějakej šunt, mimo to, u nich na webu je veřejná beta
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 15.04.2007 22:21:26 Reagovat
Autor: Hondaq (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
jo to je ale já si radši počkám na final ;) ... jo jinak na tuhle verzi asi ale nebudem mít licenci.. nebo jo?
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 15.04.2007 22:38:08 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Uvidíme, jaké budou podmínky
|
Komentář ze dne: 16.04.2007 21:18:51 Reagovat
Autor: Bohunkova (@)
Titulek: NOD32
Objednávám 1x licenci NOD 32
|
|
Komentář ze dne: 16.04.2007 21:56:27 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: NOD32
Stačí zaplatit, objednávat se už nemusí
|
Komentář ze dne: 17.04.2007 16:57:17 Reagovat
Autor: ERIK (ERIK10@seznam.cz)
Titulek: Obědnávka
2xNOD
|
|
Komentář ze dne: 17.04.2007 19:09:55 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Obědnávka
Opět opakuji.
Stačí zaplatit, objednávat se už nemusí
|
Komentář ze dne: 02.05.2007 16:05:47 Reagovat
Autor: crasti (@)
Titulek: Licence
Já mám jen jednu licenci, na druhém PC je AVG. Jen pro pořádek.
Ale chci se zeptat kolik aktivních lidiček porušuje pravidla?
Dozví se to ostatní členové, kdo je "černá ovce"?
Díky
|
|
Komentář ze dne: 02.05.2007 16:15:18 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re: Licence
Pokud se to nebude opakovat, budu to považovat za omyl a nikoho zveřejňovat nebudu. Bylo jich málo ... sice víc než pár, ale ne o moc.
|
Komentář ze dne: 05.01.2008 12:22:54 Reagovat
Autor: Forrest (@)
Titulek:
Kdy budou další licence, potřebuju ještě jednu.
|
Komentář ze dne: 11.02.2008 16:20:10 Reagovat
Autor: strnad (strnad@)
Titulek:
Taky bych měl zájem. Kdy bude další vlna? Díky
|
|
Komentář ze dne: 21.02.2008 10:57:45 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re:
Pokud sis správně odhlasoval anketu na statusové stránce, tak třetí vlna právě začala ...
|
Komentář ze dne: 03.02.2009 06:23:54 Reagovat
Autor: mechyl (jiri.rejholec@seznam.cz)
Titulek: zájem o jednu licenci NOD32
mam zajem o jednu licenci NOD 32 pro IP 10.106.62.138
dik
|
Komentář ze dne: 08.02.2009 19:00:24 Reagovat
Autor: nika (nika-borko@seznam.cz)
Titulek: Antivir Nod
Přeji dobrý večer!
Mněla bych zájem o Antivirus Nod!
Jsou nějaké volné licence?
Děkuji
Veronika
|
Komentář ze dne: 10.02.2009 00:42:27 Reagovat
Autor: erthy (@)
Titulek: 2 Licence prosim
V ankete jsem dal "Vice licenci", tady bych rad upresnil ze 2. Diky.
|
Komentář ze dne: 12.02.2009 05:14:53 Reagovat
Autor: nika (borko-nika@seznam.cz)
Titulek: NOD32
Preji dobre ranko vsem
Chtela bych jen upresnit svuj pred. komentar mam zajem o jeden antivir.program
Hezky den nika
|
Komentář ze dne: 12.02.2009 20:52:11 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek:
SEM UŽ NIKDO NEPIŠTE!!! A už vůbec ne nic, co by se se zavřením obou očí dalo považovat za "objednávku".
Tento článek je oficiálně dost starý. Komentáře již nikdo pravidelně nečte. A i kdyby četl (jako já teď), tak to rozhodně neslouží k těmto účelům ...
Diskuse ohledně antiviru je možné vést ve Fóru, je tam na to extra chlívek.
Zbytek dotazy klidně jabberem na mě, nebo emailem na nod@khnet.info, případně raději zprávou z http://status.khnet.info, příjemce "antivirus" tam lze vybrat taky.
Ale princip je furt stejný:
pokud dojdou licence, je vyhlášena anketa na stránce http://status.khnet.info pro zjištění zájmu. Poté se požadovaný počet s nějakou rezervou objedná a koupí. Následně si ti, co si ohlasovali mohou posílat peníze (mimořádné členské příspěvky, je jim to oznámeno emailem). Po zaúčtování plateb v našem systému si mohou instalovat ...
Po cca 14 dnech si můžou platit i ostatní, např. noví členové. Nic se objednávat ani hlásit nemusí ... pokud jsou volné licence, což je vidět na tomto webu vpravo.
Ale kdo si neodhlasoval, může mít smůlu ... tento počet licencí je v absolutní částce dost drahý a pokud se dokupuje postupně během roku, vyžaduje to opět velké finanční prostředky. Byť z relativního hlediska je to fuk. Ale naše kasa není rozhodně nafukovací. Zvlášť když naši členové mají ve zvyku si odhlasovat a následně nedodržet.
Naprostá většina věcí, postupů je popsána buď v tomto článku nebo v návodu k instalaci. Už mě moc nebaví se pořád opakovat.
|
Komentář ze dne: 27.04.2009 23:23:33 Reagovat
Autor: Havlovic (jiri.havlovic@seznam.cz)
Titulek: chci NOD
Mám doma 2 počítače. Chci NOD. Na jaké číslo účtu mám zaplatit, jaký variabilní symbol ? Mohu zaplatit 1000 Kč najednou ?
děkuji za radu Havlovic
|
|
Komentář ze dne: 04.05.2009 09:50:01 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re: chci NOD
No tak si ho nainstaluj ... dostal jsi odpovědi jak na tvé SMSky, tak email, tak i teď sem do komentářů. I když v příspěvku hned před tím tvým je napsáno tučně "sem už nikdo nepište". A peníze dorazily 28.4.
|
Komentář ze dne: 02.03.2013 20:23:20 Reagovat
Autor: Červený Daniel (daad.ja@seznam.cz)
Titulek:
Mám zájem o antivirák na jeden pc. Díky za info. Červený, Kaňk
|