Komentář ze dne: 19.03.2008 22:49:45 Reagovat
Autor: Lucie M (@)
Titulek: Teda já "čumim"
Musim to tak napsat.....
|
Komentář ze dne: 19.03.2008 23:42:53 Reagovat
Autor: -ir- (@)
Titulek: KH policie by měla šoupat nohama...
Je příznačné v demokratuře, že Pitři a Krejčíři nevysvětlitelně utíkají, Gross se směje lidem do xichtu, ožralí starostové bourají a vymlouvají se na kapky proti rýmě, ale na lidi se dělají zátahy za porušování autorského zákona a vypisují milionové pokuty.
Článek je plný polopravd, vystavování na webu a sdílení samo o sobě trestné není. Můžu sdílet svoje fotky nebo nabízet svoje záběry motýlů nebo nahrávky svojí kapely, to celé můžu zazipovat a nazvat "Glenn Miller Greatest hits" a každý mi může líbat řiť. Český rozhlas vystavuje na svém webu "Rádio na přání" od nového roku odvysílané pořady ke stažení (to dělá dlouho) už i včetně hudebních pořadů kde jsou skladby autorů včetně těch co mají smlouvu s OSA ( http://www.rozhlas.cz/praha/portal ). Kdyby policie chtěla, na účetnictví OSA si může posvítit už deset let a zabývat se věcmi nad kterými by odborníkům na komerční právo vstávaly vlasy. OSA je mafie ve státě. Věřím že kdyby se někdo u mezinárodních soudů opřel do současné praxe presumpce krádeží a placení desátku z prázdných médií, pamětí a tonerů atd., jednou by taky uspěl. Ale ne teď, současná praxe přeje spíš Velkému bratrovi, kterému ovce samy lezou do chřtánu. Míra toho, jak dneska přisluhujeme Velkému bratrovi a dáváme se ovládat státní správou, se jednou určitě posoudí v jiném světle :))
Kutnohorská policie si postavila krásný podstavec na případu manželů Stodolových a taky by mě zajímalo, jak přísný byl zákon na ožralu, který před 3 lety zabil dvouletý dítě autem u Kauflandu, jak se tady postarala státní správa aby se to už nemohlo stát. Taky by mě zajímalo, jak stát bojuje proti monopolu Vildy Branky a jeho pronikání softwaru na do škol a do úřadů a jak plní státní správa nařízení o povinnosti používat open formáty ve styku s občany (žádný excel, žádný doc.).
Fuj to jsem se zas na noc nasral.
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008030907
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008031901
S tématem to nesouvisí jen zdánlivě.
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 09:41:40 Reagovat
Autor: jamas (@)
Titulek: Re: KH policie by měla šoupat nohama...
Tvojí reakci nějak nerozumím. To tě pobuřuje, že někdo zasáhne proti softwearovým pirátům?
Útočíš na kutnohorskou policii, ale občas střílíš trochu vedle. Tak např. když pominu Grosse, Krejčíře atd., jenž jsi zmiňoval (s těmi asi kutnohorská policie do styku nepřišla) tak my vysvětli jakou ma policie např. souvislost s výší trestu pro toho ožralu, který zabil u Kaufu malou holčičku? Já myslel, že trest uděluje soud a ne PČR?
A pokud vím tak co se týče manž. Stodolových tak to bylo jasné selhání určitých lidí a ty už u PČR nepracují tak mi přijde trošku divné kopat ohledně toho do lidí, kteří s tím nemají nic společného. A hospodářská kriminálka už vůbec.
Hele, že ty jsi dostal nedávno pokutu :-)
Jinak opravdu nechápu co tě čertí na zátahu proti soft. pirátům. Buď jsi jedním z nich a nebo fakt nevím. To se podle tebe má PČR chovat tak, že se dozví o trestném činu a nic nedělat?
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 10:14:07 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re: Re: KH policie by měla šoupat nohama...
on stodolovy s ožralou neslučuje ... byly to dvě řečnické otázky v jedné větě.
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 13:30:45 Reagovat
Autor: jamas (@)
Titulek: Re: Re: Re: KH policie by měla šoupat nohama...
To jsem taky nikde netvrdil!
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 18:31:48 Reagovat
Autor: -ir- (@)
Titulek: chránit a pomáhat... komu?
jamas, nedostal jsem pokutu, pobuřuje je silný slovo, jsme všichni jen lidi a mezi cajtama se určitě taky najdou slušní. Jak obvykle říkám, když policajt najde unesený dítě, rád mu vlastnoručně vyčistím boty. Ale taky říkám, každá ryba smrdí od hlavy a mě zajímá reputace policie jako celku, ne to že dopravka měří za bukem, neřeší prevenci ožralů a nevidí význačný auta na chodníku, že hospodářská kriminálka plní na 110% a násilná kriminálka má ze Stodolů pomník. Všemu tomu velí Langr a ty jeho priority mě nebaví, o to jde. Extralumpy si nechá utéct, bomabasticky bude lovit studentíky stahovače a chrání tím zisky monopolů, ani ne státu... stát odrbávají rákosky na tržnicích, ale na to asi hospodářská kriminálka nestačí nebo je šmírování na webu zábavnější. O selhání konkrétních lidí u policie slyším z médií průběžně. Tu reputaci mají možnost si napravit ale když Pitrovi zasalutujou a když místní ožrala po x incidentech zase jezdí, moc si ji nenapraví. A nepsal jsem jen o policii ale o státní správě vůbec a trend je ten, že buzerace a šmírování se stupňuje. Softwarový pirátství není podle mě problém č. 1, spíš jen odvádí pozornost. Když si OSA může pomocí poslanců zařídit placení desátku z prázdných médií, protože "jste beztak všichni zloději", co kdyby nás nechali kasírovat i sedláci, protože krademe brambory na poli. Nedivím se, když si někdo chce předplacenou krádež fakticky vybrat. Ludvík to popisuje správně. A skončí to kde.
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 05:19:36 Reagovat
Autor: king (@)
Titulek:
Hoši to jsou otázky jak stehno. Měli jste se optat jestli třeba vyšetřovatel nemá nějaký poměr s tou mluvčí. Jestli se nepočůrává a tak. Tohle snad víme všichni :-)
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 06:38:58 Reagovat
Autor: Bifi (@)
Titulek:
Policie: V Kutné Hoře bylo přes desítku zásahů. Ve vztahu k poskytovatelům připojení byl vydán příkaz soudu ke sdělení a identifikaci majitelů IP adres, kdy poskytovatel na základě příkazu musí a je povinen tyto údaje sdělit, půl roku zpětně dle telekomunikačního zákona, a které po tuto dobu musí schovávat, a pokud by nebylo vyhověno, budou vůči němu vyvozeny sankce.
jenom takovej dotaz neslo by použit něco jako ze odešel disk a ze by ty informace sdružení oznámilo rado ale nemaje ? Taková klička jako osoba blizka
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 07:31:04 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re:
řekl bych, že na tuto otázku v textu odpověď je.
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 06:43:28 Reagovat
Autor: druss (kokot@police-cr.cz)
Titulek:
Monty, seš pěkná svině
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 06:45:18 Reagovat
Autor: king (@)
Titulek: Re:
Drussi? Tohle si snad nepsal ty.
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 06:48:34 Reagovat
Autor: sysel (@)
Titulek: Re: Re:
proč?
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 06:54:33 Reagovat
Autor: king (@)
Titulek: Re: Re: Re:
co proč? Tohle myslim nepsal
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 07:24:20 Reagovat
Autor: sysel (@)
Titulek: Re: Re: Re:
priste si me jmeno pri priblblejch reakcich neber do huby !!!!!
a můj názor..... předpokládám že téměř všichni co něco sdílí, sdíleli přes DC vědí jaká to nese rizika......
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 08:07:13 Reagovat
Autor: bill gates (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
linux smrdí
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 08:29:22 Reagovat
Autor: (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
a ty zales do foxcomu nebo jak se to menuje
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 18:41:15 Reagovat
Autor: (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
:)
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 07:24:20 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re:
nepsal. to šlo někde ze sítě GTS
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 08:41:01 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re: Re:
síť foxconn ...
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 07:49:20 Reagovat
Autor: karbo (karbo@khnet.info)
Titulek: torrent
ještě že to přes tu wifku jde tak pomalu, že o desítkách giga si můžu nechat jenom zdát :-) Můžete sdělit, jestli mezi postiženými uživateli byli wifináři nebo jenom panelneťáci a páteřníci?
Jak to tak vypadá, cajti se zatim zaměřujou jenom na DC, tak hurá na torrenty :-)
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 07:52:27 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re: torrent
zastoupeny byly všechny skupiny. a na torrenta či malý objem dat bych moc nespoléhal. sice ho moc neznám, ale "vybrat" torrentový tracker nebude o moc složitější, než DC hub. Byť na tom DC toho uvidí asi víc naráz.
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 07:59:08 Reagovat
Autor: pna (@)
Titulek:
Přeci nemůže nikdo nařknout lidi z vedení sdružení z udávání. Problém není v tom, že jsou donuceni sdělit policii údaje o členech, problém je v tom (jak již naznačil -ir-), že legislativa a stav věcí v našem státě je jeden velkej kocourkov. Stát svými represivními orgány pomáhá vydělávat soukromému subjektu a nikdo už se nezajímá, zda ten soukromý objekt má vůbec na své počínání právo (a to nepočítám, že dnes do stačí nějakým způsobem zpracovat poslance a do zákona dostanete všechno). Takže chyba je v pokřivených paragrafech a morálce našich mocných a nevyčítejte těm posledním pěšákům, že si nechtějí hrát na mučedníky.
PS: Bordel je v tomhle státě v tolika věcech, že je závidím těm, co mají odvahu odejít někam dopryč. Vždyť si např. vezměte, jakou neomezenou moc mají exekutoři.
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 08:29:38 Reagovat
Autor: chal (@)
Titulek: Pokud si je někdo...
vědom rizika stahování přes P2P a přesto to dělá, tak je to potom jen jeho boj... O zahlcování sítě ani nemluvím...
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 08:36:29 Reagovat
Autor: 1 z 6 (@)
Titulek: bonzování
Jsem jeden z těch šťastlivců, kteří kdysi sem tam něco stáhli přes DC.. Nikoho nenapadám, že sdělil PČR informace o mě, ale co takhle nějaké echo? Je mnoho způsobů, jak dát člověku vědět, aniž by jste se vystavili i sebemenšímu riziku. Děkuji, mnohokrát děkuji. Jsem člověk jako vy a SW neprodávám, nijak se neobohacuji. Ruku na srdce: Kolik z vás nemá doma nějakej warez? Nebo cracknutej soft? Já myslím, že tak 99%, co?
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 08:53:21 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re: bonzování
jak můžeme vědět, jestli nejsi nastrčená figurka policie? a sorry, mučedníka ze sebe dělat nebudu. ty se pak prokecneš při výslechu a dostanu na hrb nějaký paragraf, kdežto ty odejdeš s hlavou vztyčenou.
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 08:56:20 Reagovat
Autor: king (@)
Titulek: Re: Re: bonzování
Přesně tak každej sám za sebe. Mě to taky neřekli jestli on nebo temten nebo já a prostě drželi hubu. Tohle už není sranda.
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 09:01:01 Reagovat
Autor: Bifi (@)
Titulek: Re: Re: Re: bonzování
A mozna by ses divil co se da zjisti a co by stebe dostaly po 6 hodinovym vyslechu mozna by ses priznal ze ty a bracha ste napsaly Babicku
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 09:15:10 Reagovat
Autor: king (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: bonzování
Za prvý 6 hodin tě vyslýchat nesmí. Za druhý pokud odmítneš výpověď tak s tebou nic neudělají a maximálně si počkáš na soud. A osobně můžu napsat že výslechu se nebojim ale horší jsou tyhle obvinění protože ti napaří klidně mega pokutu. Obstaví ti majetek účty a výplatu a pak můžeš jít rovnou žebrat. Je to prostě nahovno
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 09:46:51 Reagovat
Autor: jamas (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: bonzování
Kde jsi vzal, že nemůžeš být vyslýchán 6 hodin? Můžeš mi sem dát odkaz na paragrafové zněmí, které to zakazuje? Rád se poučím?
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 09:47:38 Reagovat
Autor: Mr. Dastych (dastych@mvcr.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: bonzování
To by mě zajímalo, kde jsi přišel na to, že tě nesmí vyslýchat 6 hodin. Výslech není časově omezen.
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 10:02:11 Reagovat
Autor: king (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bonzování
Tak jsem se možná zmýlil ale podle mě má vyslýchaný taky svoje práva a policie by je měla ctít tedy: když je člověk unavenej tak ho asi nebudou vyslýchat. Ono na ně - Vás platí když si člověk přizve právníka to jste pak vys..jak malý děti.
|
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 13:35:55 Reagovat
Autor: jamas (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bonzování
Jasně. Hlavně v přípravném řízení. Tam je ti právník platný jak mrtvýmu zimník.
Jsi úplně mimo. Neznám vyšetřovatele, který by se "bál" právníka. Asi máš trošku chybné představy o vedení výslechu. Věř, že hadicí přes chodidla nikdo nikoho nemlátí. Ale asi se v tom vyznáš víc, když víš co na policajty platí.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 13:46:28 Reagovat
Autor: king (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bonzování
Jasně vim že je ti na houby když vlastně nejsi obviněn jenže policajti si myslí že můžou všechno a tak si dovolují. Když je tam právník tak tolik ne a možná patříš mezi ty slušný mám však opačnou zkušenost. Jednou už sem dostal a šel jsem s natrženym uchem domů a řeknu ti že polda sám u výslechu v civilu je zajímavý donucovací prostředek. A to si piš že vim o čem mluvim.
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 10:15:41 Reagovat
Autor: gabo (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bonzování
jo jo kolikrát jsme vyslýchali i 48 denně a to v kuse
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 09:16:40 Reagovat
Autor: 1 z 6 (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: bonzování
moc koukáš na bednu chlape
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 09:15:49 Reagovat
Autor: 1 z 6 (@)
Titulek: Re: Re: Re: bonzování
"Každej sám za sebe" . to je přesně to, o čem mluvím.. sobectví
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 09:22:26 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: bonzování
Nedá mi to a musím si rýpnout.
Když sháníme pomoc od lidí v síti, aby něco dělali, byli aktivní, tak taky 99,5% z Vás chce jen net a pro ostatní nic. Taky každý na svém písečku, sám za sebe - aneb mě to jede, když nejede, tak zavolám, ale nic dělat navíc nebudu, přece to těžce.
- Toto nemá nic společného s tématem, jen jsem si nemohl pomoci
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 09:37:17 Reagovat
Autor: 1 z 6 (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: bonzování
hmm, ale ja zrovna nejsem ten pripad, kterej by byl timto zpusobem pasivni, o to je to smutnejsi :(
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 11:07:15 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bonzování
A který z těch uživatelů jsi?
Vím, kteří lidi pro sdružení něco dělají a dělali a nevím o tom, že by dělali v Lekkerlandu.
|
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 18:00:45 Reagovat
Autor: Honzach (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bonzování
Můžeš nějak upřesnit co znamená tohle??A který z těch uživatelů jsi?
Vím, kteří lidi pro sdružení něco dělají a dělali a nevím o tom, že by dělali v Lekkerlandu.Dík za odpověd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 20:22:05 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bonzování
No co je na tom nejasného.
Ptal jsem se kdo je, protože nikdo z dotyčných aktivně pro sdružení v současné době nic aktivně nevytváří.
S dotyčným už jsem mluvil a vysvětlili jsme si to
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 10:20:38 Reagovat
Autor: Bifi (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: bonzování
By me zajimalo co bys udelal na miste montyho a cely rady kdyby ti prisel takovejhle dopis. Ja se priznam ze bych to nemel odvahu ani dat na web jako oni a mely bych stacenou prdel a cekal co bude.
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 09:14:57 Reagovat
Autor: 1 z 6 (@)
Titulek: Re: Re: bonzování
Jasný, chápu.. Každej na svým písečku.. Kdyby jste mi dali echo, nic by mi tam nenašli a vůbec bych se s nima o ničem nebavil, chápeš?
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 09:18:48 Reagovat
Autor: king (@)
Titulek: Re: Re: Re: bonzování
Si myslíš že ty policajti jsou blbý? Vykazovat práci musí taky a když nenajdou nic u vás tak půjdou po všech. Hned jim bude jasný že je tě někdo upozornil a můžou dělat dusno celý síti.
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 09:18:49 Reagovat
Autor: Otto (@)
Titulek: Re: Re: Re: bonzování
Ach jo, to je pořád dokola.
Už jsi slyšel o tom, že data se z disku dají dostat i do 7. přepisu?
Četl jsi to, že měli seznam toho, co jsi sdílel? Jedinou šancí by bylo vyměnit disk, nebo vypovídat tak, aby z toho vyplynulo, že za to nemůžeš.
Ale to než aby někdo přemýšlel u výpovědi, jak správně vypovídat (ano i takové návody jsou na netu), tak to radši hodí na druhé.
|
|
|
|
Komentář ze dne: 24.03.2008 08:57:33 Reagovat
Autor: PaKell (@)
Titulek: Re: Re: Re: bonzování
Ty jsi s prominutím asi opravdu trochu brzda... "Kdyby jste dali echo" Proč by měli? Už ti tu bylo vysvětlováno, že problémy, které ti mohou vzejít z tvé činnosti na netu jsou jen a jen tvůj boj. Dobře víš co se smí a co se nesmí a že za jakýkoliv přestupek nebo nelegální činnost může přijít trest. Proč by do toho měl vstupovat kdokoliv další a zadělávat si jakkoliv na jakékoliv problémi tím, že ti bude poskytovat nějaké info o tom, že po tobě jdou atd?
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 09:07:10 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: bonzování
Tak se podepiš, když si člověk jako my.
Teď už je to fuk.
K varování. Jako člen rady, který věděl o dopisu - jak jsem ti mohl dát vědět? Jak si můžu být jistý, že rada není náhodou sledována apod? Mám k tobě jít a bušit na dveře a říkat ať si vymažeš disk?
Už tím vystaveným dopisem jsme varovali. Mohli nás klidně setnout i za to.
A pokud ti nestačí ani zmedializované razie v Klášterci a v Ústí, kde bylo jasně řečeno, že jdou po DC a ty přes něj sosáš dál, tak my více udělat nemůžeme.
Když se koukneš na traffic do netu, tak nestačilo ani to, včera poslat info o tom, že proběhla razie, ani vydání článku tomu nepohlo, toky jsou pořád stejné.
A myslím, že i kdyby jsi dostal varování, tak ti to nebude nic platné. Od některých postižených vím, že policie měla seznamy souborů, které byly sdíleny. A ruku na srdce, choval by si se jako jeptiška, kdyby se rok po obdržení infa nic nedělo? Mezi dopisem a zásahem uběhl více než rok...
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 09:51:37 Reagovat
Autor: jamas (@)
Titulek: Re: Re: bonzování
Monty, já se vůbec divím proč se bavíš o nějakém varování? Vysvětli mi proč bys měl varovat někoho, kdo se vědomě a úmyslně dopuští trestné činnosti? Proč?
Co spíš než tyhle lidi varovat tak pomoci PČR při vyšetřování?
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 09:31:00 Reagovat
Autor: -ir- (@)
Titulek:
Neosočujte Montyho a spol. z bonzáctví, to je špatná reakce.
Oni před rokem to nekonkrétní upozornění fakt napsali.
Problém je úplně jinde než v zaplivaný malý KH. Říká se, Ryba smrdí od hlavy a Na chudý lid musí být přísnost. Nemá smysl popírat, že přivlastňovat si výsledky cizí duševní práce by se nemělo. Špatně je podle mě to, jak se represivní orgány snaží tenhle problém řešit a na co kladou důraz, ale to lokálníma hádkama absolutně nevyřešíme. Tady můžeme leda tak polemizovat, jak ochotně sloužíme jako lovná zvěř. Proč jsou krádeže duševního vlastnictví nejrozsáhlejší ve východní Evropě? Naše ceny celkem kopírujou evropské ceny spotřebního zboží, naše mzdy jsou někde na 20%. Ať mi někdo objasní, jestli mě k pokleslé morálce můžou inspirovat naši zákonodárci včetně nejvyšších ústavních činitelů a ať mi někdo vyloží, proč právě ten zlodějskej póvl jako Češi a Poláci jsou poctěni důvěrou v umístění radaru, když jsme zároveň ti zkorumpovaní a prolhaní zlodějíčci.
Taky nechápu, proč je trestné sdílení filmů právě po webu a proč není trestné půjčování CD a DVD z knihoven, když je jasné že to vede taky ke kopírování. Podle mě se buzerací kopírování nezamezí, to přestane až to bude směšné z cenových důvodů. Technicky je to naopak čím dál snadnější.
Krást se musí ve velkém, ne v malém. Čína krade patenty a falšuje značky až to duní ale potentáti všeho ctnostného světa tam jezdí uzavírat smlouvy, dvacet let vozí rákosníci do EU kontejnery pochybného zboží, ale my musíme platit preventivně příspěvek OSA z čistých nosičů. Nemá cenu se tu hádat o bonzáctví, chyba je systémová, ne místní.
Tady bych maximálně doporučil k úvaze známý případ velitele Conqueroru v bitvě o Falklandy, když nesplnil příkaz potopit Argentince v záchranných člunech: měl jsem komunikační problémy a neuslyšel jsem včas rozkaz. Všichni věděli, že jaderná ponorka nemůže mít najednou komunikační problémy, ale svým mocipánům dal jasně najevo (a taky prostor), že od určité hranice je jeho loajalita prasečina a za tu hranici on nejde. Nepotrestali ho, naopak byl vyznamenán ;-)
Je to celé válka autorských spolků o ztrácející se zisky a kdo v ní chce sloužit a komu, si každý musí přebrat sám...
U poslanců, o kutnohorských nemluvě, bych ale inspiraci v morálce fakt nehledal. Bohužel jsme ovce a tak nevidím šanci na změnu.
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 09:42:04 Reagovat
Autor: Seven (@)
Titulek: Re:
Myslíš, že bychom měli vzít vidle a louče a vyrazit na OSU? :)
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 09:50:44 Reagovat
Autor: Bifi (@)
Titulek: Re: Re:
na osu ne na parlament a senat
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 10:12:29 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re:
On je to takový pokus o kvadruturu kruhu. Vydavatelé nechtějí zlevňovat, protože by přišli o zisky, neboť cenou vyrovnávají pirátství. Piráti kradou, protože je to legálně drahý a tím pádem zajišťují důvod pro vysoké ceny.
Líbí se mi (bohužel ojedinělé) akce některých kapel, např. Nine Inch Nails, které neprodloužili smlouvu s vydavatelem a vydali desku vlastně pouze na netu. Čtvrtinu CDčka (teda, ono to bylo dohromady skoro 40 skladeb) pustili absolutně zadarmo (MP3, flac, samozřejmě bez DRM) a celé album za 5$ (taktéž v hafo formátech, bez ochran). K tomu několik variant fyzických médií, od 10$ za dvouCD po 300$ sběratelské edice (ta se mimochodem prodala během myslím dvou dnů). Tohle je cesta pro omezení pirátství. Bohužel od vydavatelství, nebo jiných "velkých" organizací se toho asi jen tak brzy nedočkáme.
V čechách do toho ale vstupuje ještě složitost fyzického placení. Tady nefungují kreditky tak jako v americe a zjevně ze strachu (a díky politice bank) nikdy nebudou. Takže jak si to má obyčejný člověk koupit?
To samé jsou filmy. Novinky samozřejmě nějakou ochranu potřebují (kina platí výrobu), ale proč je to nutné třeba po roce, kdy už se to běžně vysílá v televizi a tedy to může vidět každý? Nebo televizní seriály, které nelze koupit ani v zahraničí a u nás se nevysílají a nejspíš ani nebudou? A když budou, tak je to ve své podstatě pro člověka zdarma. Podle mě autoři a umělci obecně jsou rádi, když je vidí co nejvíce lidí, na tom je založeno umění ...
Nemluvě o tom, že do filmů lze zakomponovat reklama (v proužkách, v přerušeních jako v televizi, nebo v úvodníku, nebo dokonce skrytě) která by zvládla pokrýt velkou část nákladů. U muziky je reklama nemožná.
Také se můžu zamyslet na knihami. Je jich spousta, co nejsou k sehnání. Já chtěl kompletního Assimova (alespoň Nadace), takže jsem si koupil asi deset kousků, ale z toho nadace pouze dvě. Zbytek prostě není. Takže to mám v PDFku kompletní ... Koupil bych si to, jenže jaksi není kde. Velké vydavatelství to nedělá a pro malé je to zjevně velké sousto (palmknihy.cz).
Software sem netahám, neboť u něj neexistuje vůbec žádná omluva.
----------------------
Obecně mi přijde, že řešení problému "pirát" je založeno pouze na represích, nikoliv na osvětě, případně jiných krocích. Vymítit to úplně nelze a ti chycení jsou právem naštvaní, že to odnesou za ostatní jakožto exemplární případ.
Ono vůbec právní povědomí u nás není zrovna na výši. Já se sice při složitosti zákonníku nedivím, ale je povinností vlády zajistit obecnou znalost práva. Není totiž v silách jednotlivce znát vše dopodrobna, to krom své specializace neznají ani profesionální právníci, je ovšem nutné mít "obecné" povědomí. Tedy co asi tak možná lze a co naopak určitě nelze dělat ...
To mě přivádí na takovou myšlenku ... právník všechno znát nemusí, protože se může zeptat kolegy v kavárně. A to zdarma ... Obyčejný člověk buď musí znát absolutně vše, nebo zaplatit tomu právníkovi, který vše znát nemusí ...
"Pověšení všech právníků dozajista nevyřeší všechny naše problémy, ale určitě u toho bude velká legrace".
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 09:38:17 Reagovat
Autor: Mr. Dastych (dastych@mvcr.cz)
Titulek: Celý to je blábol
Jenom malá technická - to ten člověk od Policie ČR měl 3-ku pod kůží a dělal taky do včel nebo si to Monty všechno vycucal z prstu, protože fakta uvedená v článku jsou holý nesmysl, viz zákon č. 127/2005 Sb., zákon o elektronických komunikacích
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 09:47:51 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Celý to je blábol
Napiš co je nesmysl.
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 09:57:10 Reagovat
Autor: Mr. Dastych (dastych@mvcr.cz)
Titulek: Re: Re: Celý to je blábol
Tak mi ukaž, kde v zákoně 127/2005 Sb. je uvedeno občanské sdružení, viz § 7 respektive § 8. Taky se podívej na prováděčku vyhl. č. 485/2005 Sb.
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 09:59:56 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: Re: Celý to je blábol
Ok, příště řeknu, že ty data nepodám, ať si vezmou PC všech a ať si to tam najdou.
Takhle si to představuješ?
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 10:06:50 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: Re: Celý to je blábol
Jo a pokud nedám identifikace, tak je třeba nechám nasadit sledovací server k nám, vlastně co to kecám, to jim taky nedovolím, takže si ho nasadí k našemu poskytovateli, který se bránit už nemůže vůbec nijak.
Co si pomůžu, odsunu postih dotyčných o nějakou dobu a nechám postihnout další x-desítek, na který zatím nepřišli. Ano, opravdu krásný plán.
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 10:06:54 Reagovat
Autor: king (@)
Titulek: Re: Re: Re: Celý to je blábol
Hele nejseš nějak chytrej? Se divim že si takhle neradil když přišel dopis do sdružení teďka tu kvokáš paragrafy jeden za druhym ale tenkrát si neporadil že? Monty nemůže paragrafy znát.
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 10:08:10 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Celý to je blábol
Nemohl, jestli je to ten, co myslím, tak je ve sdružení týden.
Paragrafy si najdu, ale pak bude následovat, to co jsem popsal výše. Další důsledky nevyjímaje.
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 10:15:44 Reagovat
Autor: king (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Celý to je blábol
To je možný ale já osobně jsem pro vyloučit všechny policajty ze sdružení. Beztak akorát špiclujou a donášejí. Všichi komunisti a ti co byli v uličních výborech atd by se dnes měli zodpovídat ze svýho udavačství. A neserte mě všichni se tu oháníte nesmyslama ale kdyby přišli k vám tak brečíte. U každýho by něco našli a když ne data tak co třeba audiokazetu s nahrávkou z rádia.
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 10:16:07 Reagovat
Autor: Mr. Dastych (dastych@mvcr.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Celý to je blábol
Mohl, ale nebylo proč, totiž nejsem a nikdy nebudu ve sdružení :-)))
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 10:18:48 Reagovat
Autor: king (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Celý to je blábol
To jsem taky rád protože jedním z pravidel by mělo být že přijetí člena je podmíněno tím že to není vůl. A Jakou složku si pod to zařadíš je osobně tvoje věc.
|
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 10:21:28 Reagovat
Autor: Bifi (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Celý to je blábol
To by byla hezka podminka :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 10:25:10 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Celý to je blábol
hradečáci ji mají ... jenom jsem se jich zapoměl zeptat, jak to zjišťujou. Asi čestné prohlášení :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 10:28:22 Reagovat
Autor: Mr. Dastych (dastych@mvcr.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Celý to je blábol
Tak s tou podmínkou taky souhlasím, v ten okamžik vás tam zbyde asi jenom pár, teda jestli tam vůbec někdo zbyde :-))) Protože sdílet v P2P rizikový matroš, to může napadnout jenom to zvíře, jak jsi uvedl.
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 11:10:51 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Celý to je blábol
Tak ten, co jsem si myslel to opravdu nebude :-)
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 10:25:44 Reagovat
Autor: jamas (@)
Titulek: Re: Re: Re: Celý to je blábol
Mohl bys prosím přesně specifikovat co se ti nelíbí a co je tedy dle tebe v rozporu se zákonem?
Nevím jestli napadáš to, že byly sděleny informace nebo něco jiného. Teď prosím nerýpu jen mě to oprvdu zajímá.
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 10:32:20 Reagovat
Autor: Mr. Dastych (dastych@mvcr.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Celý to je blábol
Nelíbí se mi ten článek, protože je nepravdivý a šíří bludy. To co udělal Monty je pouze jeho věc a je mi to absolutně jedno. Osobně bych to řešil jinak.
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 10:59:59 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Celý to je blábol
Pokud dostaneme oficiální vyjádření od mjr. Dastycha z Ministerstva vnitra ČR, velice rádi ho zveřejníme.
Ovšem nevím jak ostatní, ale já velice pochybuju o tom, že by pan Dastych věděl o tom, že píše na web nějakého sdružení v Kutné Hoře. Mám se ho zeptat?
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 11:04:36 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Celý to je blábol
Myslím, že pro něj nebude problém si na jejich proxe nechat zjistit, která vnitřní IP šla na náš web a vystupovala tu jeho jménem.
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 11:33:59 Reagovat
Autor: Mr. Dastych (dastych@mvcr.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Celý to je blábol
Tak za 1. od mjr. Dastycha vyjádření nebude, protože u PČR už dávno není (je vidět jaký máte přehled o dění v IT).
Za 2. klidně se Jirky zeptejte, alespoň se zasměje :-)))
|
|
|
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 11:40:09 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Celý to je blábol
za prvý ... pokud mám přehled v IT, neznamená to automaticky, že mám přehled o zaměstnancích kutnohorských supermarketů, to například.
A i tak by asi byl velice potěšen. Uvidíme co z toho vyleze. Dík za povolení.
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 10:33:59 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re: Celý to je blábol
co je "3-ku"? mimochodem máme audiozáznam toho rozhovoru ...
To, že nemáme povinnost udržovat údaje dle 485/2005 víme. Jenže nutnost vědět kdo měl jakou IP v daný okamžik tam není vůbec ... buď to vyplývá z jiného předpisu, nebo prostě z logiky věci. Bez IP na internetu nekomunikuješ.
Jak známo, evropský právní řád je založen na "přirozené inteligenci obyvatel", ne jako americký na precedentu, tedy koho a jak poprvé porota z dělníků, rolníků a jiných typů pracujících odsoudí, to platí napořád pro každého.
A jak bylo řečeno, pokud to vědět nebudeme a tedy neposkytneme, poradí si jinak. Takže nepovinnost naprosto nic neznamená ...
Nemluvě o tom, že ty záznamy vlastní náš poskytovatel internetu a pravděpodobně je již dávno také předal.
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 10:32:50 Reagovat
Autor: Petr
Titulek: Milí spoluobčané
Zdravím Vás všechny. Skutečně mě mrzí, jak tu jsou napadáni lidé, kteří Vám umožňují připojení k internetu v rozumné rychlosti i ceně. Skutečně mě mrzí, že za své prohřešky odmítáte nést následky a obviňujete lidi kolem sebe. Více bych se k tomu snad nevyjadřoval, je napíšu, že znám i jednoho člena osobně a vím, že je to jeden z těch, co by si to skutečně asi nezasloužil a schytal to částečně i z nevědomí ... ovšem neznalost neomlouvá ... jinak ostatním doporučuji ke shlédnutí následujícího záznamu, kde se řešil právě autorský zákon. Možná to mnohým z Vás pomůže k zamyšlení, zda to stojí za to a zda si opravdu nevystačíte i bez nelegálního software:
http://www.kn.vutbr.cz/az-prednaska/
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 10:35:57 Reagovat
Autor: king (@)
Titulek:
Jen abyste všichni věděli co je to zač tak tady mám kauzu ze který mám fotky obvinění a píše se tam jasně že: Ke spáchání přestupku postačuje : připojení na HUB neboť podmínkou pro připojení na server je nabízení dat s autorskými díly. Konec citace
Tedy mi to připadá jako nesmysl protože sdílet mohu svoje dokumenty a tím nic neporušuji. Fotky jsou umístěny na mým Privátním FTP ftp://isis.khnet.info a jméno a heslo je DC
Fotky nejsou moje.
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 10:44:41 Reagovat
Autor: Petr
Titulek: Re:
Ano, takto napsané je to samozřejmě nesmysl. Podmínkou připojení je sdílení určitého množství dat, nemusejí být ovšem nelegální a porušující autorský či jiný zákon. Svoje data, tedy data jejichž jsi autorem, můžeš sdílet kde chceš, omezuješ a nabízíš tak pouze svá autorská práva, což je jen a jen na tobě. Proti podobnému osočení, napadení či obvinění se samozřejmě dá bránit. Ovšem z 90 a spíše více % je toto pravdivé, tedy většinou jsou sdílena díla, k nimž nemá daný uživatel plné vlastnické či autorské právo (samozřejmě, že i dílo, na které máte licenci apod., tedy je Vaše legálně, nemůžete nikde dále nabízet, pže je určené pouze pro Vás a tak bylo zakoupené a má s ním tak býti nakládáno). Jinak ano, v ČR je zákon jasný, nelegální není stahovat, nelegální je dávat ke stažení. Vždy je na vině nabízející, nikoliv stahující. Ovšem v případě torrentů (které častěji PČR i jiné přehlížejí, pže se vše hůře dokazuje - s DC apod. se stáhne filelist a je hotovo) je jasné, že jakmile stahujete, tak i sdílíte. DC se v tomto ohlídat dá, ovšem i při podezření je možno zasáhnout a pokud data u Vás na PC budou nalezena a bude dokázáno, že daný software apod. užíváte nelegálně, tak to vyjde na stejno - zmírnění by mohlo být uvažováno, pže data byste data dále nenabízeli, to už je ovšem asi na zkušenostech a schopnosti Vašeho právníka ... no nebudu tu zacházet do podrobností, kdo chce, zjistí si více, zdrojů informací je více než dost ;)
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 10:45:12 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re:
Tvoje vlastní dokumenty nebo fotky jsou tvoje. Ty na ně máš "autorské právo". A tedy si to taky můžeš sdílet, to je tvoje věc.
Oni chtějí spíš říct, že takového ňoumu, co bude sdílet pouze svoje fotky, sex s přítulkyní nebo iso obrazy linuxů rozumný správce DC hubu hned vykopne. Tedy kdo nesdílí chráněná díla tam není.
Problém je v tom, že pokud tě tam náhodou uvidí s půl terrem nějakých dat, pravděpodobně nebudou okamžitě zkoumat, jestli to nejsou náhodou fotky z dovolené ... to nastane až co ti fyzicky seberou kompa. Toho se také nejvíc bojím, že se to všechno zvrhne v hon na čarodějnice a presumpce neviny půjde do kytek ...
A jestli to nejsou tvoje fotky, tak to legální asi není :-) Máš na to licenci od autora?
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 10:53:46 Reagovat
Autor: king (@)
Titulek: Re: Re:
mám souhlas autora dal mi je k dispozici.
|
|
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 10:58:53 Reagovat
Autor: Petr
Titulek: Re: Re: Re:
Pozor, musíš mít konkrétní souhlas i k jejich distribuci, nejen k vlastnímu užití ;) ale asi máš ... no ale kdyby se pak autor sekl, nevím nevím jestli to máš písemně :D no nezacházel bych až do krajností, ale po rozhádání jsou si lidé bohužel schopní ublížit a škodit všelijak ...
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 14:02:42 Reagovat
Autor: Dron (@)
Titulek: O5 žasnu...
Jsou tři kategorie lidí. První (podle mě naprosto minoritní) vede bezvadně spořádaný život, nekrátí daně, v obci jezdí maximálně 49km/hodině, mimo obec 89. Jejich software (pokud mají počítač) je jenom legálně zakoupený, popřípadě pod free licencemi, a jejich domácí kina a věže přehrávají zásadně originální placky.
Potom je tu druhá kategorie. Té je (doufám) většina. Je to skupina která v autě jezdí podle citu (4 osamělé chalupy s cedulí obce ve tři hodiny ráno 50kou prostě neprojíždím, třebaže se nesnažím jzdit jako prase), zcela chápu přístup "stáhnu si, zahraju si, líbí se mi - koupím si" a stejně tak jako skoro všichni ostatní sem tam vrazím do svého účetnictví doklad za cédéčka, která potřebuju do práce i domů. Nehrotím to, nemám špatné svědomí, ale nezapomínám "že by se to NEMĚLO. Tato kategorie lidí většinou žije spokojeně, jejich přestupky jsou "drobné" a pokud je čapne za rychlou jízdu nepříliš pracovně vytížený policista, většinou bez větších projevů zaplatí pokutu, přijdou o body, zanadávaj si (na policajty i na sebe) a tím věc hasne.
Co mne fascinuje je třetí kategorie, která na fakt, že to asi někdo ku**vsky přeháněl - s rychlostí, pirátstvím, nebo daňovými podvody, začne nasazovat na Montyho, nebo vymýšlet jak něco zatajovat ze strany KHnetu před policií. Policie nefunguje ideálně - a to ani zdaleka, ale zákony jsou zákony a pokud je překračujete, (sebevíc/sebemíň) musíte být připraveni na možnost že to odnesete. Spravedlnost není globální a prohřešky ostatních lidí vás neospravedlní. Ani před policií, ani morálně.
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 14:27:05 Reagovat
Autor: protheus (@)
Titulek:
A není na konec lepší mít doma jen kuličkové počitadélko " dřevěné". :-)
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 16:42:15 Reagovat
Autor: pna (@)
Titulek: Re:
Ještě to zestručni a nazvi malý kolový. ;-)
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 16:44:28 Reagovat
Autor: pna (@)
Titulek:
Nedivte se a nekomentujte, je to jen slovní test:
hovno prdel sračka kulový
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 17:50:50 Reagovat
Autor: king (@)
Titulek: Re:
naprosto souhlasím
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 20:41:38 Reagovat
Autor: Tomasek1234 (@)
Titulek: dotaz
Sice nejsem z vasi site ale podobny kauzy sleduju. Jen by me zajimalo jestli lidi, ktery dali informace o IP pozadovane soudnim prikazem, varovali konkretni uzivatele. Muj provider rovnou vola konkretnimu cloveku a varuje ho. Telefonicky nikdo mu nic nedokaze.
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 21:03:02 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: dotaz
Zajímaví to lidé v CLnetu...
|
|
Komentář ze dne: 20.03.2008 23:50:50 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: dotaz
Tak mě napadá, jestli ty nemyslíš takové ty maily, co chodí přímo od ifpi a riaa, to je na denním pořádku a to lidem předáváme, to je dokonce výzva k odstranění.
|
Komentář ze dne: 21.03.2008 15:46:01 Reagovat
Autor: deka (dekovo@seznam.cz)
Titulek: solidarita
Co sena postižené policejním zásahem složit? Kdo je bez viny, at hodí kamenem. kdo vinu má, at hodí 100 korunou?
|
|
Komentář ze dne: 21.03.2008 16:14:28 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re: solidarita
Nápad to sice není špatný, ale viz <a href="http://www.pnaky.com/index.php?text=20-aktualizovano-14-ledna-2008-v-19-15-je-pirat-z-budejovickeho-kina-opravdu-piratem">kinorip Simpsnovi</a> je sbírka trestná ...
On to měl vlastně horší, dostal trest soudem a ještě mimosoudní vyrovnání. Proč mám takový pocit, že přestává platit pravidlo "jeden trest za jeden přečin"?
----
Zákon č. 140/1961 Sb., § 165 Schvalování trestného činu říká:
(1) Kdo veřejně schvaluje trestný čin nebo kdo veřejně vychvaluje pro trestný čin jeho pachatele, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok. (2) Stejně bude potrestán, kdo v úmyslu projevit s trestným činem souhlas
1. pachatele nebo osobu jemu blízkou odmění nebo odškodní za trest, nebo
2. na takovou odměnu nebo odškodnění sbírá.
|
|
|
Komentář ze dne: 21.03.2008 16:16:32 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: solidarita
Tak nám může něco draze prodat :-D
|
|
|
|
Komentář ze dne: 23.03.2008 08:47:31 Reagovat
Autor: Honzach (@)
Titulek: Re: Re: Re: solidarita
Hlavne nesmis byt s toho posranej,kazdyho nechytej ja jsem pro,urcite lepsi napad nez zdrazit pladbu v hotovosti.
|
|
|
Komentář ze dne: 21.03.2008 20:09:03 Reagovat
Autor: deka (@)
Titulek: Re: Re: solidarita
Já neschvaluju,j á chci být solidární a to je trošku něco jiného
|
Komentář ze dne: 21.03.2008 19:39:38 Reagovat
Autor: Dalik (@)
Titulek: Zajimave zjisteni
juu vedeli jste, ze se da jakekoliv zarizeni obsahujici data v podobe posloupnosti nul a jednicek nadobro prehrat takovymto prikazem:
dd if=/dev/random of=/dev/hda ci
dd if=/dev/random of=/dev/sda
(pro pevne disky)
ci dd if=/dev/random of=/dev/usb1 pro flash disk
staci k tomu nabootovat z nejake live distribude linuxu ...
|
|
Komentář ze dne: 21.03.2008 19:41:10 Reagovat
Autor: Dalik (@)
Titulek: Re: Zajimave zjisteni
jo a pro rypaly, musise tam dodat pocet bajtu, ktere se maji zapsat, na to je nejaky prepinac, pisu to z hlavy, takze ho nevim :)
|
|
Komentář ze dne: 21.03.2008 19:53:31 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re: Zajimave zjisteni
Než nabootuješ, je pozdě :-) nebo se netrefíš ...
Tohle je ryhlejší: http://gadgets.zive.cz/?q=node/1197
|
|
Komentář ze dne: 21.03.2008 20:10:05 Reagovat
Autor: Hondaq (@)
Titulek: Re: Zajimave zjisteni
a co třeba šifrování disku... o data aspon nepřídu. Nějakou dobu už to používám a sem s tím spokojený. Možná se trochu spomalí PC ale aspon mám jistotu, že se mi nikdo nebude hrabat na disku v mojich věcech. A myslím to všeobecně ne jen v souvislosti s pirátstvím ... třeba s ntb který by neměl šifrovaný disk bych ven nevylezl. Nikdy nevim kdo mi ho může ukrást.
|
Komentář ze dne: 22.03.2008 20:44:36 Reagovat
Autor: Tomasek1234 (@)
Titulek:
Monty emaily od ifpa a riaa nejsou nijak zavazne. S tema slusnej provider lidi neotravuje.
|
Komentář ze dne: 23.03.2008 18:30:36 Reagovat
Autor: pernik (@)
Titulek: jenom zamysleni
...mam kliku, cirou nahodou mam vsechno legalni. Ale driv jsem DC pouzival, na skole. Uz tenkrat, to jest 10 let zpatky, po tom sli (viz treba razie na Strahovskych kolejich). jenze treba u me to fungovalo tak, ze jsem si stahnul nejakou tu .avi nebo .mpeg kopii a kdyz se mi to libilo, sel jsem na to do kina. Stejne tak hudba, to co se mi fakt libi, mam radeji v originale. Ale dokud bude obycejny CD stat 400,- Kc, tak to nechci. Az to bude za stovku, tak se mi ani nevyplati mit vypalovacku. Predpokladam, ze stejne to ma v sobe vetsina, takze konecny zisk "poskozenych" autoru a producentu by byl vyssi a problem piratstvi (z vetsiny) vyresen. No ne? A navic nektere veci proste jiz sehnatelny jinak nez intrnetovym sdilenim nejsou (viz clanek vyse o I. Assimovovi, uz nevim koho)...
|
|
Komentář ze dne: 24.03.2008 12:50:51 Reagovat
Autor: king (@)
Titulek: Re: jenom zamysleni
Tohle trochu nechápu napsat: stáhl jsem si to ale šel jsem na to do kina. Nechápu to ospravedlňování se. Nevěřím tomu že když bude CD stát 100 Kč tak všichni přestanou stahovat. Možná pár lidí ale : windowsy stojí taky prd a kolik z Vás je má legální a hlavně co office?
|
|
|
Komentář ze dne: 24.03.2008 13:10:34 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: jenom zamysleni
Office stojí pro domácí použití na 3 pc necelých 1500, tedy jsou levnější než Windows.
|
|
|
|
Komentář ze dne: 24.03.2008 19:52:38 Reagovat
Autor: Kocour (@)
Titulek: Re: Re: Re: jenom zamysleni
Open Office jsou zdarma a většině lidí na domácí použití bohatě stačí. Teda aspoň mě. Stejně v nich skoro nedělám. :)
|
|
|
|
Komentář ze dne: 24.03.2008 20:44:19 Reagovat
Autor: Monty (@)
Titulek: Re: Re: Re: jenom zamysleni
To samozřejmě, to bylo jen na ty office, přeci jen do školy to mladí potřebují, protože je na tom (bohužel jen na tom) učí.
|
|
|
|
|
Komentář ze dne: 10.03.2009 23:48:31 Reagovat
Autor: Kapr (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: jenom zamysleni
Je potřeba vychovávat nové oddané spotřebitele. Nejdříve se žákům implantuje pocit, že musí mít uzavřený komerční software. A pak se pláče, že se tolik krade. Když státní vzdělávací instituce jde na ruku výrobcům software, tak se pak stát musí pomocí represívních orgánů také postarat, aby schválené výhody byly opravdu účinné. Tvrdím, že vzdělávací politika tohoto státu přispívá k rozvoji softwarového pirátství. Neomlouvám piráty, jen říkám, že zpracovatelé osnov by měli být obviněni z klientelismu.
|
Komentář ze dne: 25.03.2008 01:05:55 Reagovat
Autor: Agent 007 (@)
Titulek: Jen pro informaci
Ano je to tak,policie se zajímá hlavně o tzv.Direct Connect ,jinak sdílení jako takové trestné není,samozřejmě pokud nejde o díla chráněná autorským zákonem,jinak platí,že u nás v České Republice soukromé stažení například písničky,a paradoxně i ty chráněný autorským zákonem trestné není(a je to dobře),trestné je až jejich následné sdílení,přeposílání,nebo prodávání.Na závě bych jen dodal,že já sám příznivcem nelegálního kopírování nejsem,jistě se všichni shodneme,že kradení,či přivlastňování si cizích nápadů není správné.
Agent 007
|
|
Komentář ze dne: 12.04.2008 20:05:12 Reagovat
Autor: pavlix (pavlix+comments@pavlix.net)
Titulek: Re: Jen pro informaci
A dokonce některá díka chráněná autorským zákonem.... třeba nohavica dává ke stažení písničky a netvrď mi, že se na ně autorský zákon nevztahuje :D.
Ale to už je slovíčkaření.
A stahování hudby není kradení, máme předplaceno... teďka zase dám dvě stovky OSE za harddisk na zálohy serveru :D. Když platíš, ač nedobrovolně....
|
|
|
Komentář ze dne: 11.03.2009 00:10:13 Reagovat
Autor: Kapr (@)
Titulek: Co máme předplaceno?
U případného soudu by mohlo být zábavné předložit doklady o zaplacených autorských poplatcích a žádat, aby tyto byly odečteny od vyčíslené škody resp. rozporovat vyčíslenou škodu, pokud nebudou odečteny tyto poplatky. Soud by možná mohlo nadlouho zaměstnat rozhodnutí na co z vyčíslené škody se uvedené poplatky vztahují a vypracování postupu, jak mají být tyto poplatky uplatněny. Jistá forma zdržovací taktiky. Schválili si odměnu nejasného určení a třeba by se jim to, správně použito, mohlo vymstít. Pokud by poplatky uznány nebyly, pak by možná bylo na místě OSA obvinit ze zpronevěry. Je to šílený nápad, ale zoufalí lidé dělají zoufalé věci, tak bych byl rád, kdyby to někomu mohlo pomoci.
|
|
|
|
Komentář ze dne: 05.04.2009 19:50:02 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re: Co máme předplaceno?
Řekl bych, že všichni pletete housky s rohlíkama. Stahovat (resp. vytvářet kopii) audiovizuální díla pro svou osobní potřebu legální je, a kvůli tomu jsou ty poplatky. A za to tě taky nikdo popotahovat nebude ... nesmíš sdílet/prodávat/půjčovat, prostě dát to z ruky.
|
Komentář ze dne: 12.04.2008 19:52:04 Reagovat
Autor: pavlix (pavlix+comments@pavlix.net)
Titulek: Piráti?
To s těmi počítačovými piráty myslíte jako vážně? Když už se vyjadřujete k záležitostem práva a policie, tak to zkuse v souladu s naším právním řáden (v ČR se pirátství provozovat nedá)
|
|
Komentář ze dne: 05.04.2009 19:46:04 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re: Piráti?
Co to proboha plácáš? Řekl bych, že vše bylo řečeno jak v článku, tak komentářích.
a) stahovat můžeš
a1) ale pouze audiovizuální díla pro svoji vlastní potřebu
a2) programy mají vlastní "režim". Tedy byť teoreticky si to stáhnout můžeš, tak to ale v žádném případě nesmíš používat ...
b) nesmíš sdílet, nabízet, prodávat. A to byl ten problém ...
A buď si jistý, že o tom víme dost, abychom se mohli vyjadřovat dostatečně fundovaně.
A pokud nám nevěříš, tak si sdílej do alelůja ... ale pak si nestěžuj, že jsme tě nevarovali :-)
|
Komentář ze dne: 26.10.2008 03:51:56 Reagovat
Autor: Cert (no@sp.cz)
Titulek: Pouze jednoduchý dotaz
Dobrý den, mám pouze prostý dotaz na provozovatele sítě pokud se tady vyskytuje.. Co vám bránilo upozornit majitele počítačů, že se o ty ta ty IP adresy zajímá policie, předtím než jste je udal?
|
|
Komentář ze dne: 05.04.2009 19:47:34 Reagovat
Autor: ludvik (@)
Titulek: Re: Pouze jednoduchý dotaz
jednoduchá odpověď, dvě slova - "maření vyšetřování".
A nikoho jsme neudali! Takové napadání si vyprošujeme!
|
Komentář ze dne: 05.04.2009 21:05:51 Reagovat
Autor: gigous (@)
Titulek:
teda, jakto, že na téhle diskuzi chybím? hned to napravím.
když už máte povinnost udávat svoje spolučleny, tak proč jim nepodstrčíte falešná či upravená data?
|
Komentář ze dne: 22.04.2009 12:25:44 Reagovat
Autor: wow gold (zlsky@msn.cn)
Titulek: wow gold
An armed [URL=http://www.wowgoldbag.fr]wow gold[/URL]man released[URL=http://www.tbcgold.fr]wow gold[/URL]all passengers[URL=http://www.wowgold.ws]wow gold[/URL]but continued[URL=http://www.srogold.fr]wow gold[/URL]to hold[URL=http://www.wowtao.fr]wow gold[/URL]five crew[URL=http://www.wowgoldlive.de]wow gold[/URL]members [URL=http://www.wowgoldlive.fr]wow gold[/URL]
|
Komentář ze dne: 15.05.2009 09:38:12 Reagovat
Autor: wow gold (wow@wow.com)
Titulek: buy wow gold
buy [url=http://www.withwowgold.com/]wow gold[/url],cheap [url=http://www.wowgoldliver.com/]wow gold[/url].cheep [url=http://www.thewowgold.net/]wow gold[/url],world of warcrft gold.x-5.19
|